poniedziałek, 30 stycznia 2012

Love Letter

escapik

11 komentarzy:

  1. mam ołówek,nóż,list,kopertę(pomazałam ołówkiem i wiem,że adresowany jest do zajączka,stempel,zapałki,rozpaliłam ogień i dalej nie wiem co.

    OdpowiedzUsuń
  2. na pudełku zapałek i ołówku jest wskazówka pewnie do gwiazdy przy strumyku,kombinuję,jak klikać

    OdpowiedzUsuń
  3. to nie koperta,tylko pudło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikalam na obraz ze znaczkami od najmnieszej cyfry do najwiekszej i mam znaczek.Podpowiedz jak klikac w gwiazde ,tylko nie wiem w ktora

    OdpowiedzUsuń
  5. to podpowiedź do szuflady,mam klej,na nim znowu jakaś wskazówka

    OdpowiedzUsuń
  6. w widoku z kominkiem po prawej mamy podpowiedź że czerwone cyfry dodajemy a zielone mnożymy czyli po lewej mamy:
    2+3=5
    1+1=2
    1x1=1
    1+2=3
    2x2=4
    i klikamy teraz od najmniejszej cyfry do największej na znaczki:

    5 2 1
    3 4 enter

    i mamy znaczek

    OdpowiedzUsuń
  7. według podpowiedzi ze znaczka klikamy w trójkąty w szufladzie tam klej...

    OdpowiedzUsuń
  8. na kleju pod etykietką podpowiedź do skrzynki na krześle bierzemy pod uwagę znaczki po lewej od kominka czyli kolory: żółty, różowy, zielony,niebieski, fioletowy..... ale trzeba je wklepać od końca....skrzynka otwarta na nią dajemy stempel i na liście odpijamy gwiazdę

    OdpowiedzUsuń
  9. w miejscu na znaczek użyłam kleju i przykleiłam znaczek z item....włożyłam list do koperty i wrzuciłam do skrzynki pocztowej

    OdpowiedzUsuń
  10. ale nic do mnie przyszło... :/ wzięłam jeszcze raz list i kopertę po kliknięciu na krowę usnęła...zabrałam jej stempel zamoczyłam w tuszu... po lewej od kominka zabrałam jeszcze raz znaczek teraz odbiłam na liście serce ołówkiem podpisałam i wysłałam ..... przyszedł listonosz z listem od zajączka jest tam na znaczku podpowiedź .... na biurku w kubku nóż jak klikniemy na niego i jest w górze możemy przeciąć list.....chyba płakałam bo do filiżanki kapały łezki i pokazała się tam panda

    OdpowiedzUsuń
  11. rozpaliłam w kominku kliknęłam listem na ogień znów jakaś wskazówka .....

    PEACH na literach są strzałki: na ołówku PE, na zapałkach ACH według tych strzałek klikamy na gwiazdę gdzie potok...nożem który wisi na ścianie rozcinamy ją i mamy podpowiedź do gwiazdy w drzwiach...

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.