środa, 29 lutego 2012

The Bird in the Cage (Escaper)

Gotmail z przed 2 lat
wersja angielska


27 komentarzy:

  1. Mam detektor naładowany, monetę złotą, monetę srebrną, szczypce, butelkę rumu (w połowie pustą) , szklankę na podstawce z kodem i nie wiem co dalej. Gra ktoś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć
      gram mam latarkę bez baterii złotą monetę z książki nożyk

      Usuń
  2. mam latarkę ale nie wiem gdzie są baterie do niej

    OdpowiedzUsuń
  3. połączyłam szczypce z nożykiem ale gdzie użyć nie wiem?
    butelki z rumem nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. andzia2203 te "szczypce" to kombinerki są pod stołem przyklejone.....

      Usuń
  5. ale mam takie coś złote z nóżki od kanapy

    OdpowiedzUsuń
  6. i mam zapalniczkę była na okienku

    OdpowiedzUsuń
  7. tą złota tube otwórz masz tam dwa bolce klikając na nie ułożą się i otworzysz drugą szafę tam sejf i puszka na monety (do okienka nie sięgam ha ha jestem za niska)

    OdpowiedzUsuń
  8. no nie wiem co to jest to pomarańczowe, można to rozbierać na kawałki , a w jednym są dwa imbusy i jak się je odpowiednio ułoży to można jedną szafkę otworzyć

    OdpowiedzUsuń
  9. tymi kombinerkami z nożykiem przecinamy lewy bok kanapy po zewnętrznej stronie tam jest detektor....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mam detektor nie mogę włożyć złotej monety a srebrnej nie mam:(

      Usuń
  10. taaaak i co z tym detektorem? Srebrnej monety też nie mam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem co dalej gram już pół godziny idę robić obiadek
      na razie pa:-)

      Usuń
    2. na skarbonkę szczypce z nożykiem

      Usuń
  11. w tej szafce na górze skrzynki jest gwiazdka taka sama taj na tym czymś pomarańczowym z krzyżykiem ....w skrzynce pokrętłem ustawiamy krzyżyk z niej kable "charger"

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo to ładowarka podłączyłam ją do gniazdka po prawej od kanapy (trzeba dwa razy kliknąć) i detector podpiełam....

    OdpowiedzUsuń
  13. zamiast detectora załadowałam latarkę (trochę czekałam).....tylko trzeba odsłonić z tyłu wejście (klapki).....otworzyłam klapę pod kanapą (samymi kombinerkami) i poświeciłam latarką tam butelka z rumem...latarką poświeciłam też pod regałem z książkami tam żarówka...

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapalniczką trzeba podgrzać karteczke na butelce rumu. Z tyłu taj karteczki - podpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bierzemy srebrną monetę do kombinerek i tym otwieramy panel z lewej strony szafek. Później zmieniamy monety i znowu przekręcamy to, co nam się odsłoniło w panelu. Na detektorze pojawił się czerwony punkt. Wskazuje lewą stronę drzwi. Odrywamy deskę kombinerkami i wpisujemy hasło powstałe z połączenia słów z srebrnej monety, detektora i kieliszka.

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.