sobota, 25 lutego 2012

Chestnut Avenue 102

escapik - seguel 1 - autorstwa Reyge


6 komentarzy:

  1. napiszę jak klikać na strzałki w grze z kulkami tak aby brązowa wpadła do luki:
    L,L,P,L,L,L,L,L,P,P,P

    z tej gry mamy gałkę do szuflady w sypialni skąd układanka



    a przyciski w zielonej skrzyneczce klikamy od prawej strony co drugi....

    OdpowiedzUsuń
  2. według kartki z odbitymi rękami a przy nich symbolami (ręka lewa i prawa) i układanki gdzie widzimy dzieci które trzymają się za ręce połączymy ze sobą kolorowe kable przy doniczce w sypialni czyli od lewej:
    czer z żółtym, ziel z czerw, nieb z ziel i żółty z niebieskim włączy się radio

    OdpowiedzUsuń
  3. na kartce mamy części ciała czyli inaczej zmysły co po angielsku SENSES tak klikamy na kompas pojawiła się częstotliwość na pewno do radia ale nie mogę go ustawić wogóle nie mogę go ruszyc...

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo matko jakoś go ustawiłam ale trzeba kliknąć w gałkę i przeciągać ufff mam muzykę....

    OdpowiedzUsuń
  5. pewnie mi się dostanie za te komentarze...... ale wciągła mnie gra a do łatwych nie należy moim zdaniem........ i póki ją dobrze pamiętam to napisałam z czym miałam problem.........

    OdpowiedzUsuń
  6. z radia wyskakują wyrazy 6 zaczynających się na F i 2 zaczynających się na E tak ustawiamy w skrzynce.............

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.