poniedziałek, 27 lutego 2012

Mechanic Factory

escapik autorstwa GiveMeToPlay



23 komentarze:

  1. Gra ktos? Brakuje mi jednego bezpiecznika? I nie wiem jakie kolory nad kamerą? Reszte zrobiłam..

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja stoję, mam 3 gwoździe, klucz z gwoździem połączone i nie wiem gdzie tego użyć. Nie wiem też gdzie podpowiedź do kodu cyfrowego?

    OdpowiedzUsuń
  3. Podpowiedz do kodu to skrzynki.. policz jedynki?

    OdpowiedzUsuń
  4. A ską masz trzy gwożdzie? Potrzebne do panelu na scianie.. ja nie mam żadnego?

    OdpowiedzUsuń
  5. zaraz wchodzę to pomogę ....mam całą skrzynkę to kilka podrzucę hahahaha.....momencik , już mi się ładuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam pojęcia gdzie jest trzeci bezpiecznik? Nie wiem jakie kolory nad kamerą?

    OdpowiedzUsuń
  7. już gwoździe mam ....patrz na czarną obwódkę gry !....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolory to tam gdzie znaki ....

      Usuń
    2. drugi bezpiecznik z podłogi koło szafy , ale jaja się dzieją po wpisaniu komenta ....Junk Escape i The Old Tree mi się załącza ....????

      Usuń
    3. potrzebuję śrubstaka , gdzieś mi się zapodział hahaha....

      Usuń
    4. 3 bezpiecznik jest pod głosnikiem ....

      Usuń
  8. kolory z monitora , klikaj wg. cyfr .....ok , udalo się

    OdpowiedzUsuń
  9. A gdzie ten głosnik? Który to głosnik?

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam trzy śrubki.. gdzie czwarta? i nie mam śrybokręta.. bo nadal brak mi 3-go bezpiecznika?Kolory pod kamerę tez niekapuje?

    OdpowiedzUsuń
  11. 3 śrubki dajesz w tą rurę, jest puste miejsce -> śrubokręt ....nim wiesz już co ....kolory z karty i z monitora ....kolejność cyfr to ilość kliknięć ....potem przenieść te kolory do szafy ...i w domciu jesteś hahahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  12. Włożyłam trzy śrubki do rurki obok wentylatora ? Ale co dalej?

    OdpowiedzUsuń
  13. jedną z pustym łebkiem , jak moim , łączysz z kluczem w itemie ....i tym w taką też szafkę między kontrolki ....hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  14. jednorogini : kolejność klikania 7005231

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak to juz zrobiłam.. i kolory tez.. palą sie zielone kontrolki? Ale co dalej? Gdzie ten trzeci bezpiecznik.. pierwszy do panelu dwa nastepne juz włozyłam?

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam srubokreta.. to ja mam dzisiaj pusty łepek? hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  17. po włożeniu tych gwoździ go będziesz go miała ....hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  18. Dosyc ze pusta dzisiaj to i ślepa w okularach? hahaha

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyszłam.. ale coś chyba nie tak.. po włożeniu trzeciego bezpiecznika.. drzwi otwarte? a kolory nad kamera nieustawione?

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.