środa, 29 lutego 2012

Viking House Escape

Escapik


5 komentarzy:

  1. Wykopałam dół po lewej stronie na ziemi.. wstawiłam dzban ten co wisiał na linach.. sznurek na zebatki za sciana jest nóż.. mam chemikalia/ wegla do dzbana.. kamieniami zapaliłam pochodnie.. potem ten dzban w ziemi.. powiesiłam po lewej nad dzbanem cos to zgasiło ogien w dzbanie na ziemi? i stoje? Klucz do skrzyni po lewej na cianie na futerku? nozem obrysowałam po prawej srodkową szarą część? Nie wiem co dalej?

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalazłam klucz do drugiej skrzyni.. był na belce pierwszej u góry?

    OdpowiedzUsuń
  3. W skrzyni młotek.. wybiłam ta szarą cześć ze sciany po prawej .. nalałam na to chemikalia? Ale coś jeszcze trzeba z tym zrobic?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabrałam co niby ostrze z chemią nad dzbanem z ogniem.. dałam do dzbana zrobiło się pomaranczowe.. czyli gorące? jest wiadro z woda ale nie mogę tam tego włożyc?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem co dalej? Chyba potrzebny kowal??? hahaha

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.