poniedziałek, 27 lutego 2012

Yacht Room Escape

escapik


16 komentarzy:

  1. coś się potentegowało w tej grze czy tylko ja tak mam,że wszsystko w itemie mam zebrane i w sumie nic nie mogę zrobić???

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany wszystko znika. SB zniknęło, a teraz zniknęły mi "ostatnie komentarze" po prawej

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam.. Ja mam to samo.. mam w item przedmoity .. ale jak je klikam to mam ciemny obraz? mam dwie baterie.. dwa zegarki i trzy asy .. karty do gry? I co dalej?

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam.. Ja mam to samo.. mam w item przedmoity .. ale jak je klikam to mam ciemny obraz? mam dwie baterie.. dwa zegarki i trzy asy .. karty do gry? I co dalej?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dałam te zegarki na to czarne tło?

    OdpowiedzUsuń
  7. I mam PA .. I AM.. DO FIOLETOWEJ SZAFKI.. CZY SZUFLADY?

    OdpowiedzUsuń
  8. w SZawce czwarta karta i kosci do gry?

    OdpowiedzUsuń
  9. Karty na czarne tło i mamy podpowiedz do ławy z laptopem? w szufladzie .. coś??? do laptopa.. Pasword do laptopa na zeszycie na ławie?

    OdpowiedzUsuń
  10. W laptopie pieze cos po angielsku? od 1 do 4?

    OdpowiedzUsuń
  11. Otworzyłam duze wrota? na dole po prawej jest panel.. wpisałam_- ? PI C OK? mOZE ZROZUMIECIE.. TO ZNAKI NA DRZWIACH.. A Z LAPTOPA PODPOWIEDZ?

    OdpowiedzUsuń
  12. mAM DRUGIE DWIE KOSCI DO GRY?

    OdpowiedzUsuń
  13. kOSCI NA CZARNE TŁO.. I MAMY KOD DO SZKLANYCH DRZWI .. I KONIEC.. DZIEKI.

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.