sobota, 31 marca 2012

Bunker escape

escapik od Bored


24 komentarze:

  1. Mam zielone kółko,taśmę klejącą,napełnioną strzykawkę i utknęłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam butelkę z ah, inetin i nóż którym otworzyłam szufladę.. idę dalej

    OdpowiedzUsuń
  4. znalazłam klucz, śrubokręt, piłę i kombinerki ... stoję

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam dwa klucze którymi otworzyłam szafki z nich mam He i Chin ....

    OdpowiedzUsuń
  6. połączyłam w item tą piłę(Chin) i śrubokręt

    OdpowiedzUsuń
  7. tam gdzie był wbity srubokręt wymieniłam rurę (He)

    OdpowiedzUsuń
  8. butelką kliknęłam na tą beczkę po lewej z lokacja gdzie w tle pisze "power LAB 01"....

    OdpowiedzUsuń
  9. w tej lokacji klikałąm piłą i śrubokrętem a dostałam Genete ......niewiem co to...

    OdpowiedzUsuń
  10. do połączonej piły ze śrubokretem dołączyłam klucz monterski i wyszło genet e

    OdpowiedzUsuń
  11. kombinerkami obciełam kabel od lampki (lokacja z biurkiem) przydała by się taśma ale nie mam jej...

    OdpowiedzUsuń
  12. ten kabel dołączyłam do maszyny lokacja po prawej od tych żelaznych drzwi....

    OdpowiedzUsuń
  13. to genete dałam na jakąś maszyne lokacja po lewej od drzwi....

    OdpowiedzUsuń
  14. genet to jakaś część maszyny ... trzeba to zamontować w lokacji lab 01

    OdpowiedzUsuń
  15. to był generator ... jest światło w laboratorium i tam jest taśma i zielony krążek

    OdpowiedzUsuń
  16. wypompowało wodę ze schodów

    OdpowiedzUsuń
  17. teraz jest światło z lokacja z probówkami tam ite i taśma...i strzykawka .... w item strzykawką kliknęłam na ten worek który też miałam w item....

    OdpowiedzUsuń
  18. mam koło do drzwi żelaznych i trzeci klucz do szafki.. z niej maska którą połączyłam z tym czymś zielonym

    OdpowiedzUsuń
  19. tą taśmą zakleiłam rurę którą wymieniliśmy....i maszyna wypompowała wodę....

    OdpowiedzUsuń
  20. poleciałam trochę na skróty ... wracam po strzykawkę :))

    OdpowiedzUsuń
  21. poldzia2 dzięki za grę ..... :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wyszłam na zewnątrz .. nie wiem po co była ta strzykawka bo już koniec gry ... to chyba jakieś antidotum

    OdpowiedzUsuń
  23. ja również dziękuję ... było mi miło :))

    OdpowiedzUsuń
  24. chyba przeciw jakimś wirusom hihihih

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.