piątek, 30 marca 2012

Dark Candle Room Escape

escapik


13 komentarzy:

  1. baterię, zegar, z książki klucz
    coś dziwnie jakoś, za każdym razem jak się cofam zabieram świecę i muszę nią znowu oświetlać pokój

    OdpowiedzUsuń
  2. baterię do zegara
    mam jeszcze butelkę z wodą i doniczkę ze skrytki otwieranej kluczem z szuflady

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dodatkowo wzielam ksiazke ze stolika w niej kluczyk

    OdpowiedzUsuń
  4. kluczem otworzylam szafke? i mam nastepona baterie do zegara

    OdpowiedzUsuń
  5. mam drugą baterię z drugiej skrytki otwieranej drugim kluczem, po włozeniu zegar pokazuje godzinę która jest kodem do szuflady, tam klucz

    OdpowiedzUsuń
  6. konewką na doniczkę, mam zielony listek

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba gra mi sie zawiesiła ? :(

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzieś w rogu pokoju znalazłam szklankę, po wlaniu wody niebieski listek, myślałam że kolejność kolorów do drzwi jest, ale nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  9. ale krótka :((((
    kliknęłam na listki, pokazała się gałązka, umieściłam na niej listki, to kolejność kolorów, a potem drzwi kluczem i jesteśmy na wolności

    OdpowiedzUsuń
  10. drugi raz mi sie zawiesila gra, nie moge wycignac listka ze szklanki nalalam wody i zawiecha :(

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.