sobota, 31 marca 2012

Gear Escape

Escapik


25 komentarzy:

  1. nazbierałam trochę rzeczy..... do kubka nabrałam wody z deszczu zza okna..... i kluczykiem otworzyłam jedną szafkę coś zabrałam nie pamiętam już co.....

    OdpowiedzUsuń
  2. spod rogu dywany zabrałam kartkę z niebieskimi kwadratami.... i odkręciłam panel śrubokrętem po lewo od drzwi.....

    OdpowiedzUsuń
  3. kartkę na kostkę i mamy wartość kolorów ale jeszcze nie wiem co to QR?

    OdpowiedzUsuń
  4. wodę z kubka wlałam do pompki

    OdpowiedzUsuń
  5. spod małej szafki magnesem wyciągłam czarny klucz... na kostkę nałożyłam kartkę z niebieskimi kwadratami próbowałam wpisać kod do szafki ale coś mi nie wychodzi....

    OdpowiedzUsuń
  6. zauważyłaś że jak się kliknie na kostkę to na dole między krzaczkami są cyfry 3514....

    OdpowiedzUsuń
  7. z tej czatnej skrytki mam koło zębate :o

    OdpowiedzUsuń
  8. Tygrys może to to jest QR próbowałaś? :D a i ma być czarnej

    OdpowiedzUsuń
  9. a jak otworzyłaś tą czarną skrytkę bo tym kluczem nie mogę..... próbowałam ale żaden kod nie wchodzi...

    OdpowiedzUsuń
  10. najpierw użyłam chyba tej pompki z wodą

    OdpowiedzUsuń
  11. A z zielonym przyciskiem otworzyłaś? Na zielonym przycisku trzeba użyć to zielone E

    OdpowiedzUsuń
  12. tą piłką przecięłam drzewko dodałam do tej gałęzi gumkę i strzeliłam do tego balonu czerwonego mam kartkę jak na nią kliknę to pod spodem pisze coś QR

    OdpowiedzUsuń
  13. na tą kartkę QR kliknełam telefonem mam kod pod spodem.... dodałam cyfry z kostki (kolejność kolorów z szafki) i wklepałam kod tam w szafce czerwony przycisk położyłam to koło zębate

    OdpowiedzUsuń
  14. teraz można otworzyć dolną szufladę w małej szafce tam drugie koło zębate...

    OdpowiedzUsuń
  15. Czym strzeliłaś bo procę mam ale nic nie chce się z nią połączyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niczym do gałęzi dodałam tylko gumkę i tyle...

      Usuń
  16. to coś w kształcie walca fioletowe dałam do niebieskiej części niebieskiej (to chyba bateria) i złączyłam z pilotem (druga niebieska część).... kliknęłam tam gdzie odkręcaliśmy śrubokrętem panel dostałam jeszcze jedno koło zębate....

    OdpowiedzUsuń
  17. koła zębate włożyłam do skrytki kliknęłam czerwony przycisk i koniec....

    OdpowiedzUsuń
  18. No to moja proca jest zepsuta :\

    OdpowiedzUsuń
  19. a spróbuj dodać długopis bo jak pamiętam nigdzie go nie użyłam a może jak strzelałam to miałam go zaznaczony???? zobacz

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.