sobota, 31 marca 2012

Live Escape-Volcano Island

Escapik od Games2Rule


12 komentarzy:

  1. mam linę, kilka patyków różnej długości, kamień i kokos. Kokos rozbiłam kamieniem i na razie się miotam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. z pomostu patykiem wyłowiłam jakiś materiał, z drzewa kamieniem wycięłam kawał kory i obrobiłam go kamieniem .... stoje ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. jednym z dłuższych patyków uzyłam na rozbitym kokosie i zabrałam jedną połówkę....ze środka

    OdpowiedzUsuń
  4. tą połówkę kokosa włożyłam do dziury w łodzi i dodałam trzy patyczki krótkie .... a z tego molo nic patykiem nie mogę wyłowic....

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo mam zabrakło mi lokacji tej najbardziej w prawo... tam był ten patyk do wyłowienia szmatki..... i czwarty krótki kijek który dodałam do łodzi...

    OdpowiedzUsuń
  6. na tej korze użyłam kamienia....

    OdpowiedzUsuń
  7. z widokiem na molo wbiłam kijek w piasek (bez zbliżania) dodałam szmatkę .....

    OdpowiedzUsuń
  8. i jak się szmatka wysuszyła zabrałam wszystko....ten kijek wsadziłam do łodzi...potem jeszcze jeden kijek i linę...i na kńcu szamtka (żagiel)...dołożyłam wiosło (czyli ta kora)...

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki tygrys ... brakowało mi tego kija w piasku :))

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie wciąż brakuje czwartego, krótkiego patyczka

    OdpowiedzUsuń
  11. Izyda dokładnie rozglądaj się na ziemi ... różnią się od podłoża

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.