czwartek, 29 marca 2012

M.A.C. Escape

gra escape


11 komentarzy:

  1. Mam monete, spinacz, gumke recepturke, taśme, line, jakis wiatrak i stoje ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Andzia witaj i zaczekaj chwilę bo nie grałam. Już Cię gonię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z szafy wzięłam uchwyt, monetą odkręciłam kratę i weszłam do nastepnego pomieszczenia

    OdpowiedzUsuń
  4. z podłogi scyzoryk którym odkręciłam wąż i przywiązałam go do klamki

    OdpowiedzUsuń
  5. Z lóżka gałka którą zamontowałam na ścianie za łózkiem i otworzyłam wejście do piwnicy ale nie mam światła :\

    OdpowiedzUsuń
  6. Przymocowałam drugi koniec węża do klapy w podłodze i włożyłam ponownie gałkę ale to zły koniec :\

    OdpowiedzUsuń
  7. Przerwę miałam :\ Jak otworzymy klapę i wejdzie facet to szybko uderzamy Go tym kluczem do kół (był w pudełku) Niestety dalej jest czasówka i zrezygnowałam :\ Zdążyłam tylko zabrać facetowi klucze. Wzięłam jakiś kamień a w garażu znalazłam 4 nakrętki i założyłam gumkę pod maską

    OdpowiedzUsuń
  8. sznurkiem związujesz faceta i kończy się czasówka .... spokojnie idziesz dalej

    OdpowiedzUsuń
  9. pod klapą w samochodzie jest piąta śruba .... na silnik zakładasz gumkę, wiatrak i spinacz oraz brakujący zielony przewód który uszczelniasz taśmą.... montujesz koło i dajesz śruby ... samochód uruchamiasz scyzorykiem i odjeżdżasz tylko wcześniej zdejmij z bramy łańcuch nie otwierając jej .... i gotowe :))

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo dzięki poldzia2, nie wiedziałam :\ No to zagram dalej :D

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.