sobota, 28 kwietnia 2012

Good Memory Escape 2

escaouk autorstwa Ainars



13 komentarzy:

  1. Brakuje mi dwóch księżyców w E2, prawego i środkowego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na dywaniku w kształcie serca ułożyć cyfry?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cyfry: 3, 13 i 34. Suma dwóch daje kolejną

    OdpowiedzUsuń
  4. Izydka dzięki ale znowu stoję

    OdpowiedzUsuń
  5. z dywanika dostajemy 2 i wychodzimy na zewnątrz podsuwamy skrzynkę klucz na drzewie

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 brakujące księżyce dostaniemy gdy zabierzeny złoty klucz z drzewa na zewnątrz do 2 skrzynek w pokoju
    aby zabrac klucz trezba małego zielonego stwora przesunąc myszka na dużego i postawić "skrzynię" pod drzewo

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, dziś wróciłam do gry, wczoraj właśnie skończyłam na skrzyni pod drzewem i nijak nie umiem wziąć tego żółtego klucza. Skrzynię mogę tylko postawić w pozycji pionowej, ale klucz nieaktywny. Pomocy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie gram i zrobiłam tak jak Anet pisała małym stworkiem kliknęłam na dużego znikły... skrzynie postawiłam pionowo i kliknęłam na klucz i go wzięłam...

      Usuń
  8. U mnie niestety nie da się wziąść tego klucza, może coś jednak robię nie tak.

    OdpowiedzUsuń
  9. może trafiłaś na buga?????

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.