piątek, 27 kwietnia 2012

Icho 4 Remake

Icho 4 to przerobiona wersja gry typu Point and Click


8 komentarzy:

  1. na prawo od drzwi u góry jest wajcha trzeba ją przekręcić w prawo otwierają się drzwi do połowy .... na lewo na ścianie pod lewym kółkiem jest przycisk nim otworzy się druga połowa drzwi....

    OdpowiedzUsuń
  2. w korytarzu po prawej przycisk do ułożenia czerwony widziałam w pomieszczeniu gdzie zaczynaliśmy grę na ścianie taki przycisk ustawiony był na godzinie 2 a żółty który jest po lewej na korytarzu do ustawienia klikałam na chybił trafił tak na godzine 8 otworzyła się skrzynka pod żółtym przyciskiem ...kliknęłam na wajchę i na wejście z napisem CLOSE (pod czerwonym przyciskiem)...weszłam po drabinie na góre tam klucz...

    OdpowiedzUsuń
  3. wróciłam do korytarza przeszłam przez wszystkie drzwi aż do końca tam użyłam klucza...po drabinie w góre potem korytarzem ...kliknęłam na wajchę zmieniło się położenie mostku...

    ooo teraz widzę przez drzwiami gdzie używaliśmy klucz po prawej na ścianie jest jak ułożyć żółty przycisk :)

    wróciłam tam gdzie znalazłam klucz mogłam przejść dalej...

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo i tu nie otwierajcie drzwi po prawej bo obcy Was zabije !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. poszłam w lewo tam na lewej ścianie wyświetla się mapka jakaś...poszłam do końca korytarza tam na podłodze chyba paralizator....

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałam tym paralizatorem potraktować obcego ale nic z tego może trzeba go naładować...... hmmm

    OdpowiedzUsuń
  7. obcego trzeba dokładnie trafić w głowę

    OdpowiedzUsuń
  8. końcówka jest strasznie poryta

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.