poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Luke

Gra Point and Click od BigDino


41 komentarzy:

  1. Kilka przedmiotów mam już zużytych, nie moge zadzwonić pod numer z folderu, zostały mi:
    piórko,
    kubek z wodą,
    flet,
    dzbanek z wodą,
    i herbata z cukrem,
    i nie wiem gdzie tego użyc :/

    OdpowiedzUsuń
  2. O! udalo mi się użyć flet, na dzbanie pod śpiacym panem w sklepie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dostałam żółtą kartkę, ale dalej nie wiem co robic, POMOCY :)

      Usuń
  3. odpalam grę, ale zanim cie dogonię to pewnie skończysz już sama

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Anetko :*, pewno nie, nie mam pomysłów :(
    wygląda na to że chyba piórko trzeba gdzieś namoczyć i napisać coś na kartce???

    OdpowiedzUsuń
  5. Hura, więc czekam na Was :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. już mam, trzeba uzyc widelca na skrzynce z zasilaniem przed sklepem

      Usuń
    2. Anetko, jak otworzysz skrzynke widelcem, to ptaszka kopnie prąd, stąd piórko

      Usuń
  7. Tak, to juz zrobiłam na początku

    OdpowiedzUsuń
  8. co zrobić z facetem w smietniku?
    Można łączyć przedmioty

    OdpowiedzUsuń
  9. no więc mam:
    telefon
    plakat z numerem tel.
    kubek ale bez wody
    dzbanek z wodą
    filiżankę z herbatą i cukrem
    kartkę
    piórko
    czegoś mi brakuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia do kubka nalej swieconej wody jest w tym domku ślubów :D

      Usuń
  10. nabrałam wody do kubka w kościele

    OdpowiedzUsuń
  11. O fu, dopiero zauważyłam jaki obrzydliwy jest ten facet z baru hahaha

    OdpowiedzUsuń
  12. żółtą kartkę dałam recepcjonistce w hotelu i dostałam kartę do pokoju nr 2 na 8 piętrze

    OdpowiedzUsuń
  13. stoimy he he, aktywna jest tez woda pieetro nizej w hotelu, ale on nie chce sie teraz kąpać

    OdpowiedzUsuń
  14. w pokoju jest szafka z lodówka , włozyłam tam dzbacek z wodą

    OdpowiedzUsuń
  15. Anetko dziekuje, do lodówki dalam wode z dzbana, bedzie lód, ale chyba musze zminic lokacje

    OdpowiedzUsuń
  16. a w basenie pluska mi sie teraz ta para z baru

    OdpowiedzUsuń
  17. w basenie odnalazłam spiskowców i wlałam tam wode z kubka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha Kasia dzięki podziałała na nich woda świecona :D

      Usuń
  18. jak wyszli to chłopcu dałam herbatę a babkę piórkiem potraktowałam, trzęsą się okropnie, nie wiem czy im przejdzie, ale dobrze im tak za to co chcieli zrobić

    OdpowiedzUsuń
  19. wlałam wodę święcona z kubka do basenu z ludźmi, facetowi dałam herbatę z cukrem, kobitke połaskotałam piórkę

    OdpowiedzUsuń
  20. zadzwoncie pod numer z plakatu, ale trzeba isc z tym do alexa, lokacja po prawej, pogadajcie z nim dostaniecie herbate

    OdpowiedzUsuń
  21. ten lód kobitce za strój włożyłam

    OdpowiedzUsuń
  22. lód dajcie dziewczynie, haha weygala jak wariatka, chyba psychiatra po nia przyjedzie

    OdpowiedzUsuń
  23. ja jeszcze nie moge zadzwonić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kasia pogadaj z facetem w prawo od basenu i weź herbatę

      Usuń
  24. no i teraz dzwonimy pod numer z plakatu po egzorcystę :D

    OdpowiedzUsuń
  25. w zasadzie nie wiem po co ta herbata :mysli:

    OdpowiedzUsuń
  26. skończyłam,
    właśnie, co z herbatką?

    OdpowiedzUsuń
  27. trzeba kliknąć na wariatów, i wtedy zadzwonić

    OdpowiedzUsuń
  28. wlasnie co z herbata... i nie otrzymalismy garnituru hm.... moze jest kilka zakonczen? :mysli:

    OdpowiedzUsuń
  29. wczesniej facet ze sklepu mowił ze chce słodycze... pozniej juz nie...

    OdpowiedzUsuń
  30. facet był śpiacy może miał cukrzyce? hehehe... po cukierku skonczył by garnitur? hm... jakas nie wyglada ta gra na skonczoną :)
    Dziękuje za grę Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.