piątek, 19 września 2014

Michelle in Hospital

gra escape od Hilgreed ; grę można zapisywać


http://hilgreed.natsu.gs/game/minh/mih.html

17 komentarzy:

  1. Kartki: z obrazu, z prawej strony kanapy i z kosza przy kanapach.
    W paliku pod obrazem żarówka.
    Kod kolorów z zegara w szafie C- center - środek, L - left - lewo, R - right - prawo

    OdpowiedzUsuń
  2. Pilot pod półką z prawej strony czarnej skrzynki. Pilota używany na klimatyzacji skąd głowa kaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. głowę kaczki wkładamy do czarnej skrzynki, otwieramy lustro i naciskamy strzałkę u góry, gdy zobaczymy że płynąca kaczka zwalnia naciskamy dolną strzałkę. Głowę kaczki trzeba zabrać

    OdpowiedzUsuń
  4. głowę kaczki trzeba włożyć nad czerwonym przyciskiem i ponownie w czarnej skrzynce nacisnąć górny przycisk

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki układamy wg drzewka po zamoczeniu kartki z kroplą.
    No i tu stanęłam, włożyłam wskazówki do zegara nad kaczką, wycięłam tekturkę i dumam nad kodem do sejfu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jeszcze nie znalazłąm kartki z kroplą wody

    OdpowiedzUsuń
  7. mam 4 książki, ten wycięty i posklejany kartonik, wskazówki wsadziłam na zegar w II pokoju, mam nadal kartkę z numerem moim - 1328 , pomimo,że otworzyłam sejf
    mam nadal nieaktywne te przyciski na sejfie - tam , gdzie na górze ustawia się książki

    na dobrą sprawę niewiele już mogę zrobić - bo nigdzie już nie moge się zbliżać

    OdpowiedzUsuń
  8. ten obraz nad kanałem z kaczką to chyba podpowiedź do sejfu i ułożone książki, ale nie wiem jak to wydumać

    OdpowiedzUsuń
  9. juz udało mi się rozwalić kod do sejfu z kulkami biało szarymi

    OdpowiedzUsuń
  10. ten obrazek , tam gdzie jest kaczka w tym drugim pokoju - jak się patrzy - to widać , ze dwie pierwsze cyfry - na górze - od lewej - jak się zsumuje - dają cyfrę na dole , natomiast te dwie cyfry po prawej - dają na dole cyfrę
    ja miałam ustawienie książek :
    3,1,4,2
    więc miałam - 3+1=4
    4+2=6
    patrzymy na książki - jakie literki tworzą cyfrę 4 - four , oraz 6- six i takie przyciski na sejfie zaznaczamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poniżej ksiązek - widać dwa " + " - które można łatwo wziąc za śrubki - ale sa to plusy - dlatego nalezy dodać te numery ksiązek

      Usuń
    2. a ja to wzięłam za śruby :D myślałam że potrzebny będzie śrubokręt a później całkiem o tym zapomniałam :D
      Gra świetna, Hilgreed nie zawiódł :)

      Usuń
  11. wstawiam screena do tego kodu - opisałam powyżej, jak go rozwaliłam
    kod do sejfu - z kulkami

    OdpowiedzUsuń
  12. płytę z sejfu wkładamy do tekturki i podstawiamy do mikrofonu nad łóżkiem a po uruchomieniu tej maszyny wyłączyłam wszystkie funkcje i wyszłam :D
    Aha przyciski wciskamy te które wskazują wskazówki. 3 8 i 10

    OdpowiedzUsuń
  13. masz rację Nacka - gra świetna ))) wymagająca dobrej gimnastyki szarych komórek

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.