piątek, 28 listopada 2014

Find the Escape-Men 127: Hiking

gra escape od No1Game



17 komentarzy:

  1. jeśli użyjecie do gry Google Chrome - to teksty w grze będą w języku polskim )))))

    OdpowiedzUsuń
  2. po lewej stronie sklepu maszyna a po jej lewej stronie na ziemi karaluch... z maszyny butelka z zielonym płynem....

    po lewej stronie WC paczka papierosów ....

    ze stolika kartka na jej odwrocie ludzik..

    karalucha zwijamy w kulkę i dajemy do WC skąd ludzik...

    Kaja nie mam po polsku....

    OdpowiedzUsuń
  3. tygrys - zagrałaś na Google Crome zaraz otworze i zrobię screena -= zobaczysz

    OdpowiedzUsuń
  4. kartką klikamy na górę mamy megafon...... megafon łączymy z paczką papierosów (folię trzeba przesunąć)


    megafonem klikamy na szybę samochodu (pojawia się tekst ważne w nim cyfry) mamy ludzika za samochodem..


    w sklepie po prawej brelok , po lewej ludzik na etykiecie..... w głębi po lewej za słupkiem ze stołu zabieramy lornetkę ....


    nie możemy wyjść ..... do czarnej skrzynki wpisujemy kod z tekstu.... brelokiem klikamy na ludzika za stołem i mamy w item następny 6 ludzik ...

    na zewnątrz lornetką patrzymy w niebo nad górą czekamy i zabieramy ludzika z chmurki ...

    OdpowiedzUsuń
  5. tak Kaja gram na google chrome.....

    OdpowiedzUsuń
  6. tyfgrys- wstawiam screena
    jak otworzysz grę - na gorze po prawej masz tekst : tłumacz - klikasz go - wtedy gra pojawia się w języku polskim
    język polski

    OdpowiedzUsuń
  7. klikamy na samochód w środku ludzik...


    za balustradą dwa ludziki dajemy im płyn z butelki i mamy przy samochodzie dwa ostatnie ludziki

    OdpowiedzUsuń
  8. wstawiłam screen - poszukaj w prawym górnym roku - maleńkiej ikonki z napisem - tłumacz

    OdpowiedzUsuń
  9. w tej chwili , na screenie jest ustawienie na język polski - jeśłi chcesz poprzedni - czyli angielski - klikasz na przycisk - wróć do tekstu oryginalnego ))))

    OdpowiedzUsuń
  10. tygrys - znalazłaś język polski ? ))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. no mam ale jakie mam i tłumaczenie hahahahhaha

    OdpowiedzUsuń
  12. hahahahahahahah- ale jest hahahahahahahahahah

    OdpowiedzUsuń
  13. najlepiej włączyć grę w języku angielskim i wtedy włączyć tłumacza.......


    i zapukajcie do WC !!!! hahahahahha

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ ja tak właśnie robię )) włączam w angielskim a potem tłumacza

    OdpowiedzUsuń
  15. no i niepotrzebnie napisałam,że można grać w tę grę po polsku na Google Chrome hahahahahahahah - bo zabawę z tłumaczeniem masz solidną tygrys ))) - mówię o WC hahahahah

    OdpowiedzUsuń
  16. no fakt ubawiłam się :)))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  17. hahahahahahahahah wyobrażam sobie,że się ubawiłaś z takiego tłumaczenia ))) mam na myśli WC )))))))
    teraz wszyscy będą bardzo ciekawi i zainstalują sobie Google Chrome, jeśli jeszcze nie mają )))) chcąc sprawdzić to tłumaczenie hahahahah

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.