piątek, 27 marca 2015

Gatamari Escape 24

gra escape od Gatamari; grę można zapisywać



http://anitkak.webd.pl/6969.htm?&sid=90bfaa7ee72c2c7ddddee92b4ce3c23a



16 komentarzy:

  1. idziemy na tył domu odwracamy się po lewej w śniegu gałka.... w widoku domu z grillem wkładamy ją do drzwiczek szafki mamy książkę a w niej podpowiedzi...

    na początku stron niebieskie kreski o różnej wielkości to podpowiedź do klikania w niebieskie przyciski w szafie czyli mały,średni, duży, średni, duży, mały, średni, mały, duży zabieramy drabinę....

    OdpowiedzUsuń
  2. drabinę przystawiamy do ściany z tyłu domu zabieramy "okno" wieszamy ją na ścianie pod światełkami po lewej stronie szafy.... klikamy na okno 9 razy za każdym razem patrzymy w którą stronę przesuwa się okno tak klikamy w pokrętło z tyłu domu (P,L,L,P,L,P,P,P,L)...zabieramy kartkę i wyłączamy prąd

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. skrytka która jest już otwarta (485) zamykamy przestawiamy kod tak aby się nie zgadzał klikamy na obudowę skrytki parę razy ona wypada i zabieramy zapałki...



    w widoku z grillem po prawej szafka na 6 przycisków podpowiedź do niej w książce (kier-1, karo-9) i na kartce zaczynając od kiera idąc według linii tak klikamy na przyciski w szafce ....

    KOLEJNOŚĆ KLIKANIA W 6 PRZYCISKÓW


    zabieramy lornetkę

    OdpowiedzUsuń
  5. w item rozciągamy lornetkę i nią wyciągamy kluczyk zza krat po lewej stronie szafy .....kluczykiem otwieramy skrzynkę pocztową z przodu domu zabieramy podpałkę...


    drabinę przystawiamy z tyłu domu do ogrodzenia (trzeba wyłączyć prąd) lornetką oglądamy ślady (lornetka ma dwa stopnie rozciągania) ilość śladów dopasowujemy do butów w szafce obok drzwi wejściowych (pusta półka to ślad stopy) i mamy kod do niebieskiej szafki (trzeba zwrócić uwagę na ciemny róg i w szafce i w panelu na kod..... zabieramy wiadro a w nim zamrożona karta...


    KOD ZE ŚLADÓW


    .


    OdpowiedzUsuń
  6. hej Tygrysie :) Stoję z kodem do domu, może masz jakiś pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kod literowy daje bałwanek, bateria jest w symbolach po prawej stronie szafy, użyj magnesu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bałwankowi zabieramy szalik a z niego nitkę... przywiązujemy do klucza i wyciągamy magnez z kratki w ziemi... po prawej stronie szafy z panelu magnezem wyciągamy kółko to bateria wkładamy ją bałwankowi drabinę przystawiamy do ściany z drzwiami wejściowymi tam przykładamy książkę i mamy kod literowy do szafy skąd druga drabina ...... obie drabiny przystawiamy do jakiejkolwiek ściany widać że szczeble teraz składają się z rzymskich cyfr to kolejność klikania w przyciski w zielonek skrzynce (od dołu do góry) ze skrzynki węgiel


    KOLEJNOŚĆ KLIKANIA W CYFRY RZYMSKIE


    .


    OdpowiedzUsuń
  9. wiadro kładziemy na grilla potem węgiel, podpałkę i podpalamy zapałkami ....czekamy.... zabieramy kartę na niej podpowiedź do drzwi wejściowych .... przyglądamy się kartce która została aktywna w item i kolejność linii (cyfry tworzą ułamki) ......


    KOD DO DRZWI

    .

    OdpowiedzUsuń
  10. oooo witaj Nacka :))))))))))))))) a gdzie Ty byłaś jak Cię nie było??????

    OdpowiedzUsuń
  11. aaaaa kartka, zapomniałam o niej, dzięki tygrysie teraz już wszystko wiem hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  12. trzeba zapisać sobie grę zanim wejdzie sie do mu ....wlazłam i mam koniec DARKNESS

    a jak włączę z tyłu domu prąd i wejdę widać śrubokręt za szybą i panel a koniec jest NO ITEMS

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzeba włączyć zasilanie i włożyć baterię na miejsce, też tak sobie zrobiłam :\

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna gra, dała mi popalić :D

    OdpowiedzUsuń
  15. trzeba włączyć prąd i odłożyć baterię do panelu w ścianie (tam skąd ja wyciągnęliśmy) teraz można wejść i wziąć śrubokręt i odkręcić śrubki w panelu

    OdpowiedzUsuń
  16. właśnie dlatego jest fajna :)))))))))))))))) trochę pomyśleć trzeba :)))))

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.