wtorek, 21 kwietnia 2015

Find the Twelve Animals of the Zodiac

Gra escape od no1game



6 komentarzy:

  1. Brakuje mi dwóch zwierzątek. Pieska i tego nad pieskiem. Mam kość i widzę budę ale nie mogę nic zrobić. Mam jeszcze ołówek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brakuje mi dwóch zwierzątek. Pieska i tego nad pieskiem. Mam kość i widzę budę ale nie mogę nic zrobić. Mam jeszcze ołówek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Atlantic nad psem to koń i jest on za tabliczką na drzwiach...

    OdpowiedzUsuń
  4. kość musisz przywiązać do wędki i wtedy kliknąć na budę .....

    OdpowiedzUsuń
  5. wędka jest na korytarzu po lewej stronie przy żółtej listwie......


    na biurku czerwone pudełko otwórz i kliknij po lewej stronie tam naklejka przyklej ją na ołówku....

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.