piątek, 1 maja 2015

Find the Escape-Men 149: Boys' Day

gra escape od No1Game



11 komentarzy:

  1. Witam, jak ściągnąć tego łobuza z masztu? Tylko jego brakuje do kompletu!

    OdpowiedzUsuń
  2. no też nie wiem:( mam 8 więc jeszcze 2 mi brak, mam też miecz z którym nie wiem co zrobić

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam zbroję, miecz i aparat na wysięgniku i 9 ludzików. Masz tego z gabloty?

    OdpowiedzUsuń
  4. A jeszcze o hełmie zapomniałam...

    OdpowiedzUsuń
  5. tego po rozebraniu wojownika i odkręceniu mu głowy? Mam

    OdpowiedzUsuń
  6. Może Ci brakuje tego z hełmu?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ludziki:
    - w zielonej wiązce przy drzwiach balkonowych
    - w wannie ( po wrzuceniu zielonej wiązki do wody)
    - z gabloty
    - z hełmu
    - z rybiej głowy
    - z aparatu You Tube
    - z aparatu poz robieniu zdjęć flagom na maszcie
    - z zielonego zawiniątka na talerzu
    - z drugiego talerza
    - pewnie ten z masztu, ale nie wiem jak go zwabić...

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zrobić zdjęcie flagom na maszcie?

    OdpowiedzUsuń
  9. w telefonie masz aplikację aparat i trzeba ją włączyć, telefon musi być na wysięgniku i jak już włączysz aparat trzeba klikać przy rybich pyskach...

    OdpowiedzUsuń
  10. tego zielonego z masztu ściagamy aplikacją w telefonie you teberem

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.