- drukarkę stawiamy koło kompa, ID na kartce za za łóżkiem i kwiatkiem wydrukowaną kartę obracamy aby ID było z lewej strony na górze i widzimy słowo NEWNEWS, to podpowiedź do pudełka w regale
z tyłu tabliczki z ławy podpowiedź do ustawienia figur w szafce ze śrubą, którą odkręcamy kluczem francuskim, 3 kółka to bałwan, 2 kółka to choinka, 1 kółko to grzyb. Ważne położenie kropki i z szufladki karta
odsuwamy obrazy i gasimy światło, pod żabą napis FR1G, pod lwem 5218, nad komputerem (w tv widać tam obraz z kaczką) 7463 a nad tv 27=485163 FROG = FR1G czyli O=1 LION= 5218 czyli L= 5, I= 2, O= 1, N= 8 DUCK = 7463 czyli D=7, U=4, C=6, K=3
więc
27=485163 to ID= UNLOCK i to słowo wpisujemy ponownie w drukarkę na wydrukowanej kartce podpowiedź do drzwi
obracamy w item obiema kostkami, próbujemy dopasować kolorowe litery do położenia pól na obrazie koło żaby, pionowe kolumny utworzą 3 słowa - cyfry, to kod do szuflady
Przedmioty w item obracają się
OdpowiedzUsuń- hasło do komputera na kanale 4 w tv, wpisujemy 6 gwiazdek hihi, sterujemy w kompie kamerą aż spadnie z niej gwiazdka
- Z działania z figur kod do , gwiazdę i trójkąt należy ustawić identycznie, kwadrat jest z prawej strony odsuniętej szuflady biurka (40 x 61 +89)
- drukarkę stawiamy koło kompa, ID na kartce za za łóżkiem i kwiatkiem
OdpowiedzUsuńwydrukowaną kartę obracamy aby ID było z lewej strony na górze i widzimy słowo NEWNEWS, to podpowiedź do pudełka w regale
KARTKA Z DRUKARKI- WSKAZÓWKA KIERUNKI ŚWIATA
haczyk + nitka = klucz z akwarium
z tyłu tabliczki z ławy podpowiedź do ustawienia figur w szafce ze śrubą, którą odkręcamy kluczem francuskim, 3 kółka to bałwan, 2 kółka to choinka, 1 kółko to grzyb. Ważne położenie kropki i z szufladki karta
OdpowiedzUsuńFIGURY W SZAFCE
odsuwamy obrazy i gasimy światło, pod żabą napis FR1G, pod lwem 5218, nad komputerem (w tv widać tam obraz z kaczką) 7463 a nad tv 27=485163
OdpowiedzUsuńFROG = FR1G czyli O=1
LION= 5218 czyli L= 5, I= 2, O= 1, N= 8
DUCK = 7463 czyli D=7, U=4, C=6, K=3
więc
27=485163 to ID= UNLOCK i to słowo wpisujemy ponownie w drukarkę
na wydrukowanej kartce podpowiedź do drzwi
obracamy w item obiema kostkami, próbujemy dopasować kolorowe litery do położenia pól na obrazie koło żaby, pionowe kolumny utworzą 3 słowa - cyfry, to kod do szuflady
OdpowiedzUsuńKOD DO SZUFLADY
po włożeniu 3 kostek w panel przy owcach, zamykamy drzwiczki i wychodzimy
OdpowiedzUsuń