- przystawiamy drabinę (z szafy) pod panel, podpowiedzią do niego jest zegar na regale- obracamy go w myślach w prawo do pionu i ustawiamy poziome kreski godzin
- z zegarka baterie do latarki, świecimy z lewej strony łóżka = telefon
- po naładowaniu telefonu szukamy nim w pokojach postaci z gry, za każdym razem klikając w ekran.
- na parapecie okna pojawił się śrubokręt
- Informacja MISSION COMPLETE wraz z podpowiedzią widoczną pod zapaloną lampką i napisem ESCAPE w tv oraz odwrotną stroną karty to wskazówka do kodu wyjściowego w drzwiach. Do równania ESC + APE podstawiamy odpowiadające literom cyfry (978 + 69)
Ten komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuń- po obejrzeniu ze wszystkich 4 stron światełek na stoliku w 2 pokoju podpowiedź do dolnej szuflady w 1 pokoju = latarka
OdpowiedzUsuńDOLNA SZUFLADA
- kwiaty w donicach w 2 pokoju + żetony = podpowiedź do panelu nad stołem do gry
PANEL NAD STOŁEM
- przystawiamy drabinę (z szafy) pod panel, podpowiedzią do niego jest zegar na regale- obracamy go w myślach w prawo do pionu i ustawiamy poziome kreski godzin
PANEL NAD DRABINĄ
- z zegarka baterie do latarki, świecimy z lewej strony łóżka = telefon
- po naładowaniu telefonu szukamy nim w pokojach postaci z gry, za każdym razem klikając w ekran.
- na parapecie okna pojawił się śrubokręt
- Informacja MISSION COMPLETE wraz z podpowiedzią widoczną pod zapaloną lampką i napisem ESCAPE w tv oraz odwrotną stroną karty to wskazówka do kodu wyjściowego w drzwiach.
Do równania ESC + APE podstawiamy odpowiadające literom cyfry (978 + 69)
KOD WYJŚCIOWY DO DRZWI