poniedziałek, 30 stycznia 2012

Pigsaws Challenge

gra przygodowa

67 komentarzy:

  1. świat mario: bierzemy listka i jajo zza drzewa

    w świecie resident evil: bierzemy spray (widok z posągiem rocky'ego), ściągamy czapkę z posągu dzieciaka, gadamy ze sprzedawcą (widać za ladą tylko kawałek jego czapeczki różowej), ze stracha na cmentarzu ściągamy czerwony pasek, z grobu zabieramy krzyż

    OdpowiedzUsuń
  2. w świecie street figter: zabieramy skrzynię i sieć (sieć jest koło schodów)

    w świecie pokemon: gadamy z gościem w klatce, gadamy z drużyną R, przed salą ze znakiem pokemon jest długi metalowy drąg, pod drzewem jest kukurydza, jajo kładziemy do gniazda i malujemy sprayem, teraz gadamy z ptakiem, siada na jajku i zostaliśmy rodzicami, idziemy pogadać z profesorem, dostajemy pokeballa ale tylko na ogniste pokemony

    OdpowiedzUsuń
  3. w świecie mario idziemy do żółwia, chowamy się za drzewem i kładziemy liść, jak wyjdzie ze skorupy walimy go po głowie i mamy skorupę, pod drzewem z jabłkiem kładziemy skrzynię i sięgamy do jabłka, jabłko dajemy naszemu dzidziusiowi i mamy małego smoczka

    OdpowiedzUsuń
  4. jednorogini :) poczekaj może ktoś zada jakieś pytanie :) w takim tempie nie bedzie żadnych pytań

    OdpowiedzUsuń
  5. w świecie resident evil idziemy do kruka, kładziemy na ziemię kukurydzę i rzucamy na ptaka sieć, teraz podstawiamy skrzynię pod stracha i zabieramy wiadro

    OdpowiedzUsuń
  6. ok, najpierw napisałam, potem zobaczyłam, mogę usunąć

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałabym żeby to była wspólna gra, z wszystkimi userami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. no to ja poproszę ;) utknęłam przy żółwiu szkielecie Lucasem, i Sparkiem przy tym wielkim co go rozciąga....

    OdpowiedzUsuń
  10. jednorogini fajnie pisała komentarze i przerwała nie wiem dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiem, jak pokonać,tego boksera,te zombi,ten kwiat, tego kota itd? nic mi nie idzie z tą grą!Help!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, jak mam się obronić przed żarłocznym kwiatkiem jako Lucas? Nie wiem co zrobić z tą skorupą, nie chce jej założyć, ani zapchać gęby kwiatkowi...

    OdpowiedzUsuń
  13. Do wiadra nabieramy wody ze studni, w świecie pokemonów polewamy wodą ognistego pokemona i szybko więzimy go w kuli

    OdpowiedzUsuń
  14. Najedzonego jabłkiem Joshi używamy żeby zdobyć ognisty przedmiot z nad przepaści

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiekszamy tym ognistym przedmiotem pokemona, i przepalamy linę na której wisi klatka. Dajemy chłopcu czapkę, wdzięczny chłopiec daje nam miecz

    OdpowiedzUsuń
  16. Mieczem ścinamy roślinę, bierzemy deskę i zapałki, odpalamy armatę- animacja

    OdpowiedzUsuń
  17. Wkakujemy do rury Naciskamy magiczny guzik i musimy przejść przez tor w stylu mario, tylko początek trudny. Pod trzeci, czwarty, znowu trzeci, czwarty i dalej. nie wiem czy nie trzeba jeszcze raz pod trzeci i czwaty, ale to już zobaczycie co się będzie podnosić. Dalej skrzynka-rozwalamy mieczem

    OdpowiedzUsuń
  18. kładziemy kamień z item koło kamienia pod rurą i podważamy prętem.

    OdpowiedzUsuń
  19. W dziurze pod kamieniami pewnie trzeba zasadzić fasole i po niej wyleźć, ale na razie nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomyłka, na dziurze kładziemy deskę na desce Joshi którego dosiadamy i jesteśmy na górze :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Obcięłąm rockiemu głowę...

    OdpowiedzUsuń
  22. Pockemona karmimy muchomorem z mario ( w skrzynkę uderzamy głową)i znowu się powiększył. Jak w końcu jest już Charizard zanosimy go do profesora, tam pobiera nauki :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Chorerka, dalej nie jest wystaraczajaco wedukowany ten nasz pokemon...zdechł w walce..

    OdpowiedzUsuń
  24. Profesor już nie chce uczyć, rozumiem że do bicia sie byłby dorbry Rocki (a właściwie głowa, ale nie chce nic robić)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaraz mnie szl..g trafi, nie mam pojęcia co dalej. Koła w zombielandzie nie mogę odkręcić, nie mam kasy dla sklepikarza. Koleś koło chińskiego domku ciagle dostaje po gębie. Mój pokemon to łazęga nawet po treningu. A w mario jakiś trup żółwia chce mnie zabić (myślałam że tylko ogłuszyłam tego żółwia, jak widać mój cios jest zabójczy).

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest następny ruch!!! Przecież jeszcze ten matołek przy chińskim domku walczy a nie tylko pokemon!!! Jemu dajemy głowę Rockiego

    OdpowiedzUsuń
  27. Po przejściu dalej myślałam że znowu dostanę po twarzy ale okazało się ( chyba -mój angielski :))że straszny koleś jest po to aby mi pomóc, cobaczymy co dalej

    OdpowiedzUsuń
  28. No cóż... nie zawiodłąm się, po gębie dostałam w następnej scenie :)) od sumoki bo chciałam zabrać pałeczki

    OdpowiedzUsuń
  29. Marta odkręć przednie koło po lewej stronie!bez karoserji tam gdzie dystrybutory! i też mnie sz...g mnie trafia bo nic więcej zrobić nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  30. No i pomimo że dostałam po twarzy to muszę mu zorganizować jedzenie...

    OdpowiedzUsuń
  31. Sumoce dałam żarłoczny kwiatek polany usypiaczem ( scena wcześniej po drzewem)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pałeczki dajemy facetowi z poprzedniej sceny i musimy nimi łapać komary- nie cierpię zręcznościówek

    OdpowiedzUsuń
  33. Po zabiciu komarów mamy ciastko dla pokemona

    OdpowiedzUsuń
  34. jak tego boksera załatwić?jak tego kota załatwić,ten kwiat niewiem nic!

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak sie okazuje żaden pokemon ich nie chce...

    OdpowiedzUsuń
  36. ciastka będą dla żółwia drużyny R tylko trzeba je polać jakąś trucizną

    OdpowiedzUsuń
  37. Odys, kwiatka mieczem ścinasz, miecz jest przy gościu w klatce, dostaniesz go jak uwolnisz gostka i dasz mu czapkę

    OdpowiedzUsuń
  38. Dalej poszłam kolesiem od łapania komarów, okazuje się że znowu musi walczyc. W następnej lokacji skręcamy w prawo dajemy kolesiowi czerowną bandanę i łapiemy kulę mocy którą wysyła w nasza stronę. Tą kulą nokautujemy kolesia w następnej lokacji. Bierzemy następną kulę i doniczkę i znowu walka...nie cierpię tego

    OdpowiedzUsuń
  39. żeby pokonać boksera potrzeba głowy posągu rocky'ego, musisz mieć piłę ze skrzyni z podziemi świata mario, stajesz na skrzyni i odcinasz ją

    OdpowiedzUsuń
  40. Czasem trzeba poprosić o pomoc... Wróciłam do faceta który kazała mi złapać komary dałam mu drago ball i on mi pokazał jak pokonać następnego walczącego. Zaraz zobaczymy czy to zadziała

    OdpowiedzUsuń
  41. Zadziałało, mamy trucizne do ciasteczek (strasznie drastyczna ta gra -nie ma półśrodków)i jakiś medal ze złota, ale na razie nie mogę go wziąć

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciastka osłabiły pokemona konkurencji i w końcu wygraliśmy. Mamy następny medal. Mysle że to nie medale tylko zakończenie danej gry, ale oni mówią ze maja jeszcze coś do zrobienia lub zabrania

    OdpowiedzUsuń
  43. Wzięłam jakąś kulkę i już mogłam się wynieść ze świata pokemonów.

    OdpowiedzUsuń
  44. Piłkę rzucamy kotu i nalałam benzyny do wiadra. Nie wiem czy dobrze zrobiłam bo pewnie jeszcze trzeba będzie podlać fasolę

    OdpowiedzUsuń
  45. Pewnie tym od walk nie wychodze jeszcze z tego świata bo on może podać na wodę :))

    OdpowiedzUsuń
  46. Jeszcze od tego od wala mam lejek, jest w ostatniej lokacji

    OdpowiedzUsuń
  47. W tej samej lokacji proca. Zaczynam mieć dość- końca nie wiedać...a nie da się zapisać

    OdpowiedzUsuń
  48. ja doszłam jeszcze dalej i nie skończyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. W świecie mario włazimy na Yosim też drugą rurą, zabieramy złote monety, któe dajemy sklepikarzowi w Zombie. Mamy klucz do auta, pistolet i coś jeszcze jak lampa

    OdpowiedzUsuń
  50. W świecie mario wracamy tam gdzie jest czerwony x kładziemy fasole i polewamy wodą, wspinamy sie walimy coś na chmurze skorupą żółwia i ...

    OdpowiedzUsuń
  51. wystarczy nacisną czerwona strzałkę w bok a nie tak jak ja klikać na posążek :)))

    OdpowiedzUsuń
  52. Mamy posążek któy zamienia nas w kamień

    OdpowiedzUsuń
  53. W zombie świecie musimy spróbować klucza do kół na każdym w końcu jedno uda nam się odkręcić. Przykręcamy je do auta koło rockiego i wsiadamy.Używamy kluczyka i jedziemy na zombie.

    OdpowiedzUsuń
  54. Wysiadka z auta :)) bierzemy akumulator i nabój -leży pomiedzy domami

    OdpowiedzUsuń
  55. W domu wielki zombiak nas rozciaga. Rzucamy mu skórkę banana pod nogi

    OdpowiedzUsuń
  56. Następna jest osmiornica, sam pistolet nie wystarczy. wcześniej podłączamy akumulator do lampy i dopiero strzelamy

    OdpowiedzUsuń
  57. Został już tylko świat mario. Łączymy ptaka z zombi z procą i strzelamy do żółwia-kościotrupa, Walimy głową w pudełko i mamy piorun.Yoshim wskakujemy na mur zamku ciagniemy łańcuch i otwiera się brama.Tam jest napis że spacja zamieni nas posąg.Jak duch jest do nas tyłem idziemy, przed jego obrotem zamieniamy się w posąg.

    OdpowiedzUsuń
  58. Mamy pełno posągów żółwi oczywiście dopiero jeden z ostatnich zamienia się w ziemie którą do doniczki i sadzimy w końcu fasolę, ale zeby nalać wody trzeba gdzieś postawić doniczke. Stawiamy pod chmurka( wcześniej była mowa że piorunem trzeba walnać pod innym kątem- jak nie z dołu to z góry:))Chmurkę trzeba przepchnąć nad potwora-rozmowa. I walimy piorunem

    OdpowiedzUsuń
  59. I koniec poziomu Mario... tylko że niestety nie mogę ściagnać do pozostałych tego który walczył, albo bug albo powinnam ich wysyłać do pokoju po kolei a ja zostawiłąm sobie tego koło studni, gdybym potrzebowała wody, nie warto później też jest woda w mario. Straszna gierka, ledwo widzę na oczy, przyjemnego grania :)))Nawet nie chcę wiedzieć ile godzin przy tym siedziałam :))

    OdpowiedzUsuń
  60. Dla mnie najgorszy był sam koniec na czas.Gdy zdobędziemy 4 medale i znajdziemy się w ostatniej komnacie,włącza się TV i pokazuje Pigsaw,po rozmowie z nim w item dostajemy małe lusterko.Teraz musimy szybciutko klikać po kolei na chłopców w item i małym lusterkiem na duże lustro.W małym lusterku odbija się numer na koszulce chłopca.Trzeba teraz szybciutko odejść tym chłopcem na prawo i postąpić identycznie z następnym.Gdy mamy już 4 cyfry czas już nie leci.Patrzymy na medale na drzwiach i na strzałki na dużym lustrze.W takiej kolejności wpisujemy cyfry i zatwierdzamy zieloną "fajeczką".Ja miałam 6297.Otwierają się drzwi i koniec.Wczoraj tak mnie pochłonęła ta gra,że straciłam mnóstwo czasu i z okropnym bólem głowy poszłam spać nie powiem o której.Nie miałam siły pisać komentarzy.Masakra.

    OdpowiedzUsuń
  61. Dla mnie najgorszy był sam koniec na czas.Gdy zdobędziemy 4 medale i znajdziemy się w ostatniej komnacie,włącza się TV i pokazuje Pigsaw,po rozmowie z nim w item dostajemy małe lusterko.Teraz musimy szybciutko klikać po kolei na chłopców w item i małym lusterkiem na duże lustro.W małym lusterku odbija się numer na koszulce chłopca.Trzeba teraz szybciutko odejść tym chłopcem na prawo i postąpić identycznie z następnym.Gdy mamy już 4 cyfry czas już nie leci.Patrzymy na medale na drzwiach i na strzałki na dużym lustrze.W takiej kolejności wpisujemy cyfry i zatwierdzamy zieloną "fajeczką".Ja miałam 6297.Otwierają się drzwi i koniec.Wczoraj tak mnie pochłonęła ta gra,że straciłam mnóstwo czasu i z okropnym bólem głowy poszłam spać nie powiem o której.Nie miałam siły pisać komentarzy.Masakra.

    OdpowiedzUsuń
  62. ie potrafię przejść przez tor , wogóle ie chce mi się ruszyć.Dwa razy doszłam do trzeciego i zowu stoi, czy trzeba coś specjalnego zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  63. też tak miałam, myślałam że mi myszka szwankuje, baterie słabe, ale to nie to, mi się w końcu udało przejść, ale potem padłam na komarach, przy tym zamuleniu, jest to nie do wykonania

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja przy komarach o mało nie zaczęłam rozbierać touchpada, laptopa trzymałam w powietrzu bo myślałam że się przegrzewa, ręce wycierałam przed każdym podejściem ;))) Myślałam że coś mnie trafi, a widzę że wszyscy mieli podobne problemy. Sam pomysł, gry rewelacyjny ale nie dopracowany. Tak czy owak mam nadzieję na więcej takich gier :))

    OdpowiedzUsuń
  65. i mi się wreszcie udało!

    gra ma błędy, to pewne

    za pierwszym razem jak grałam, miałam gostka od street fightera już w celi, i tego od pokemonów, tego z resident evil nie mogłam przenieść chociaż miałam monetę ale pisało, że czegoś jeszcze nie wzięłam (nieprawda, miałam wszystko), i w świecie mario pod zamkiem nie leciała mi woda w fontannie, czyli nie mogłam tej gry skończyć :/

    natomiast jak próbowałam na innym komputerze to w świecie mario w kanałach strasznie mi muliło przy tych blokach na łańcuchach, po wielu próbach udało się przejść je, za to przy komarach nie byłam już w stanie nic robić, pałeczki ruszały się w żółwim tempie, nie wiem skąd te problemy

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.