poniedziałek, 11 lutego 2013

Order to Leave Escape 3

Gra escape



14 komentarzy:

  1. Wiem, ze kod musi mieć coś wspólnego z cennikiem i kostkami ale nie potrafię go rozgryźć.Pomocy.

    OdpowiedzUsuń
  2. kostki to inna bajka. Kod to ilość szklanek i kieliszków w kolejności w/g cennika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aska, dziękuję bardzo za pomoc, jestem pełna podziwu dla Twej pomysłowości.Grę skończyłam

      Usuń
  3. zoo
    a co z tymi kostkami? na patelnię położyłam pizzę i teraz nie mogę jej zdjąć. co dalej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. talerzem kliknij na pizze ....


      a kod z kostek będzie po policzeniu butelek w szafce po wcześniejszym umyciu szyby szmatką zmoczoną w wodzie

      Usuń
  4. zoo
    tylko, że nie mam szmatki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pizze na talerzu przekrój nożem tam klucz do prawej szafki tam szmatka....

      Usuń
  5. zoo
    idzie mi jak krew z nosa. próbowałam to zrobić ale nie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiększ talerz z pizzą i kliknij na nią nożem ..........

      Usuń
  6. zoo
    co to znaczy: powiększ talerz z pizzą?

    OdpowiedzUsuń
  7. jak kliknełaś talerzem na patelnie z pizzą ( na palniku) powinnaś mieć go w item ..... a w item zaznaczasz go czyli powiększa Ci się w ekranie gry i teraz możesz ja przekroić nożem do pizzy.....

    OdpowiedzUsuń
  8. poprawka zaznaczasz w item talerz z pizzą i jeszcze klikasz po prawej pod item "About Item"

    OdpowiedzUsuń
  9. zoo
    dzięki za pomoc, mam dzisiaj całkowite zaćmienie umysłu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zoo czasem i ja mam takie zaćmienie ;) jakby co pomogę :)

      Usuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.