poniedziałek, 11 lutego 2013

Order to Leave Escape 2

Gra escape



20 komentarzy:

  1. Kajka

    Do czego klucze i gdzie użyć kod z ekranu?

    OdpowiedzUsuń
  2. kod z ekranu bedzie na końcu

    OdpowiedzUsuń
  3. klucze połącz i otwórz szafkę kluczem z pudełka na kod ( z pierwszego widoku po prawej) i tam ten kod

    OdpowiedzUsuń
  4. Kajka

    połączyłam klucze ale nie mam kodu do pudełka

    OdpowiedzUsuń
  5. kod do pudełka jest na krześle... pierwsze litery liczb po angielsku

    OdpowiedzUsuń
  6. jak by co to trzecią część tez już przeszłam, to jak coś to wołaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kajka

    Asiu, tyle się domyśliłam ale że zero??? Dzięki;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zwaliłam obraz tylko nie wiem po co ???? bo i tak wyszłam?

    OdpowiedzUsuń
  9. na ziemi jest klucz jak sruciłaś obraz a kod to 093 bogda a ja stoje niewiem jaki kod do sejfu pomocy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja ten klucz dostałam jak kijem z hakiem rozkręciłam tablice chyba wtedy..... był na ziemi .... a obraz wisiał

      Usuń
    2. kod do sejfu z tablicy tej właśnie i zaświeceniu latarką na nią .....wyraz czytany od końca

      Usuń
    3. bogda miałaś rację z tym kluczem zagrałam jeszcze raz obraz spada i jest klucz albo coś mi sie pomyrdało albo miałam buga.....wtedy.... :/

      Usuń
  10. połoczyć klucze 2 i do szafki mamy a w szafce jest sejf i stoje bogda

    OdpowiedzUsuń
  11. sory czarny kluczem otwieramy a co ja połonczyłam klucz to mi nie pasuje do monitora bogda

    OdpowiedzUsuń
  12. bogda post wyżej:


    tygrys11 lut 2013, 19:00:00

    kod do sejfu z tablicy tej właśnie i zaświeceniu latarką na nią .....wyraz czytany od końca

    OdpowiedzUsuń
  13. a potem tam wkładasz połączone dwa klucze do tego sejfu

    OdpowiedzUsuń
  14. dzieki przeszłam:)bogda

    OdpowiedzUsuń
  15. zoo
    mam tylko jeden metalowy aktywny klucz ale nie chce mi otworzyć skrzynki w szafce. hasło już wpisałam. jakie klucze połączyć?

    OdpowiedzUsuń
  16. zoo
    ten obraz nie chciał mi spaść. ale już skończyłam. dzięki za wskazówki.

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.