piątek, 10 listopada 2023

Room Escape: Strange Case

Gra escape od Labeledman
 
gra składa się z 3 części !!! 
gra zapisuje się automatycznie w części w której skończyliśmy aktualnie grać i od niej rozpoczyna ładowanie po kliknięciu w link !!!!
Gra zawiera wiele układanek logicznych, niestety nie ma klawisza skip
 
Jeśli chcemy wybrać dowolny z 3 rozdziałów lub zacząć od początku to klikamy w ikonkę zębatki nad item, potem klawisz choose chapter i wybieramy numer rozdziału !!!
 

13 komentarzy:

  1. Gra bardzo długa, rozbudowana. Od połowy 1 rozdziału przyciskiem OKO zmieniamy postrzeganie świata i w każdym z nich mamy coś do znalezienia i zrobienia.
    Rozdział 1 łatwy.
    Każdy kolejny rozdział coraz bardziej rozbudowany i trudniejszy.
    Rozdział 3 jest bardzo długi, dość trudny, zawiera wiele układanek i łamigłówek logicznych.
    Wg mnie gra świetna, ciężko teraz o takie

    Polecam grę wszystkim którzy chcą się pomęczyć i lubią wyzwania :D


    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna gra. I zgadzam się. Ciężko o takie teraz.

    OdpowiedzUsuń
  3. ROZDZIAŁ 1

    - książki w regale z plakatu z bronią

    KSIĄŻKI W REGALE

    - kod do sejfu z kalendarza i ze zdjęcia na stoliku (zaglądamy w usta postaci po ułożeniu puzzli)

    KOD DO SEJFU


    - zielona mikstura: tabletki + alkohol + kolba, palnik + zapałki, szklanka, po ułożeniu rurek przełącznik do góry i motylek z prawej strony pionowo

    URZĄDZENIE NA STOLE


    - ŚWIAT Z OKIEM:

    - klucz do szafki w lewym górnym rogu plakatu z bronią

    - 4 runy: zz ramy lustra, z sejfu, z fotela po przecięciu nożem, z urządzenia na stole po odkręceniu górnego elementu śrubokrętem

    - podpowiedź do czaszek koło drzwi = oko

    CZASZKI KSZTAŁTY

    - po włożeniu oka i 4 run do judasza drzwi klikamy te przyciski, które pokazuje oko = kolejna podpowiedź do czaszek: tym razem patrzymy na dźwięki = palec

    CZASZKI DŹWIĘKI

    - palec ręce zza okna = klucz do drzwi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z kad wziac noz i srobokret?

      Usuń
    2. albo lepsze puranie jak dac te rzeczy do judasza?

      Usuń
    3. - musisz wypić zieloną miksturę dzięki czemu znajdziesz się w widmowym świecie. Wtedy:
      - nóż i śrubokręt z szafki na klucz
      - rzeczy do judasza też dajesz w widmowym świecie

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. ROZDZIAŁ 2

    cały czas operujemy zmianą światów poprzez oko, drzwi zamknięte w tym świecie bywają otwarte w widmowym, nad drzwiami są symbole identyfikujące pokoje, na początek zbieramy:

    - klucz z fartucha, deskę, zapałki, podłużny kamień (wygląda jak nabój)

    - w widmowym świecie wchodzimy wrotami koło sterty kamieni i przechodzimy okiem na normalny świat to LABORATORIUM
    klucz do szafki w biurku = śrubokręt
    z lodówki kostka lodu

    - piec + deska + zapałki + kostka lodu = czerwone szkiełko

    - czerwone szkiełko na panel cyfrowy koło drzwi, podświetlone cyfry dają kod 1607 do GABINETU LEKARSKIEGO

    PANEL CYFROWY

    zabieramy słoik i bezpiecznik z lampy , po zmianie świata młotek

    - śrubokręt do skrzynki z zasilaniem, wkładamy bezpiecznik i kręcimy przyciskami do połączenia linii

    PANEL Z ZASILANIEM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dkad wziac mozg?

      Usuń
    2. - w widmowym świecie wchodzisz do laboratorium koło sterty kamieni, w urządzeniu na środku kręcisz pokrętłami i przyciskiem aż zielony płyn osiągnie max a czerwony 1/4

      MÓZG

      wtedy zabierasz mózg

      Usuń
  6. - plakat na ścianie w LABORATORIUM (pokój z lodówką) to podpowiedź do ułożenia kamieni

    KAMIENIE W POKOJU ZE ŚWIECAMI

    - zmieniamy postrzeganie świata i w gabinecie stomatologicznym wkładamy mózg do miski, kroimy go nożem i zabieramy miskę z papką mózgową

    - więzieniu w lochu (odpowiadają mu drzwi zabite deskami) wkładamy przez otwór miskę z papką, zamykamy właz i po chwili zabieramy ząb

    - probówkę z krwią i ząb wrzucamy między świecące kamienie na ziemi, zabieramy z walizki krzyż i nożyce do drutu

    - kluczem z gabinetu stomatologicznego otwieramy górną szafkę (tam gdzie wisi fartuch) i zabieramy klucz francuski

    - w GABINECIE LEKARSKIM (gdzie zdjęcie rtg ręki) przechodzimy do widmowego świata i ucinamy kawałek łańcucha

    - oglądamy zdjęcie rąk, to układanka, którą musimy powtórzyć 3 razy , cyfry wkoło mówią ile pól jednym ciągiem ma być zaznaczonych

    RĘCE 1

    RĘCE 2

    RĘCE 3

    - W laboratorium z lodówką na kartce jest list z wiadomością, z tyłu zdjęcia data 1710, to wskazówka do kodu w sejfie za układankami z rękami



    zabieramy złoto

    OdpowiedzUsuń

  7. - Kluczem francuskim odkręcamy śrubę z hełmu w gabinecie z fotelem

    - W laboratorium gdzie lodówka zabieramy odważnik , układamy na szalkach wagi złoto, łańcuch, posążek, odważnik i śrubę tak aby zrównoważone szalki ułożyły się w poziomej linii

    WAGA

    zabieramy dysk

    - w widmowym świecie wkładamy dysk i krzyż do drzwi wyjściowych i wychodzimy

    Może kiedyś napiszę ROZDZIAŁ 3 ;)

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.