Gra escape od Labeledman
gra składa się z 3 części !!!
gra zapisuje się automatycznie w części w której skończyliśmy aktualnie grać i od niej rozpoczyna ładowanie po kliknięciu w link !!!!
Gra zawiera wiele układanek logicznych, niestety nie ma klawisza skip
Jeśli chcemy wybrać dowolny z 3 rozdziałów lub zacząć od początku to klikamy w ikonkę zębatki nad item, potem klawisz choose chapter i wybieramy numer rozdziału !!!
Gra bardzo długa, rozbudowana. Od połowy 1 rozdziału przyciskiem OKO zmieniamy postrzeganie świata i w każdym z nich mamy coś do znalezienia i zrobienia.
OdpowiedzUsuńRozdział 1 łatwy.
Każdy kolejny rozdział coraz bardziej rozbudowany i trudniejszy.
Rozdział 3 jest bardzo długi, dość trudny, zawiera wiele układanek i łamigłówek logicznych.
Wg mnie gra świetna, ciężko teraz o takie
Polecam grę wszystkim którzy chcą się pomęczyć i lubią wyzwania :D
Bardzo fajna gra. I zgadzam się. Ciężko o takie teraz.
OdpowiedzUsuńROZDZIAŁ 1
OdpowiedzUsuń- książki w regale z plakatu z bronią
KSIĄŻKI W REGALE
- kod do sejfu z kalendarza i ze zdjęcia na stoliku (zaglądamy w usta postaci po ułożeniu puzzli)
KOD DO SEJFU
- zielona mikstura: tabletki + alkohol + kolba, palnik + zapałki, szklanka, po ułożeniu rurek przełącznik do góry i motylek z prawej strony pionowo
URZĄDZENIE NA STOLE
- ŚWIAT Z OKIEM:
- klucz do szafki w lewym górnym rogu plakatu z bronią
- 4 runy: zz ramy lustra, z sejfu, z fotela po przecięciu nożem, z urządzenia na stole po odkręceniu górnego elementu śrubokrętem
- podpowiedź do czaszek koło drzwi = oko
CZASZKI KSZTAŁTY
- po włożeniu oka i 4 run do judasza drzwi klikamy te przyciski, które pokazuje oko = kolejna podpowiedź do czaszek: tym razem patrzymy na dźwięki = palec
CZASZKI DŹWIĘKI
- palec ręce zza okna = klucz do drzwi
z kad wziac noz i srobokret?
Usuńalbo lepsze puranie jak dac te rzeczy do judasza?
Usuń- musisz wypić zieloną miksturę dzięki czemu znajdziesz się w widmowym świecie. Wtedy:
Usuń- nóż i śrubokręt z szafki na klucz
- rzeczy do judasza też dajesz w widmowym świecie
Ten komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńROZDZIAŁ 2
OdpowiedzUsuńcały czas operujemy zmianą światów poprzez oko, drzwi zamknięte w tym świecie bywają otwarte w widmowym, nad drzwiami są symbole identyfikujące pokoje, na początek zbieramy:
- klucz z fartucha, deskę, zapałki, podłużny kamień (wygląda jak nabój)
- w widmowym świecie wchodzimy wrotami koło sterty kamieni i przechodzimy okiem na normalny świat to LABORATORIUM
klucz do szafki w biurku = śrubokręt
z lodówki kostka lodu
- piec + deska + zapałki + kostka lodu = czerwone szkiełko
- czerwone szkiełko na panel cyfrowy koło drzwi, podświetlone cyfry dają kod 1607 do GABINETU LEKARSKIEGO
PANEL CYFROWY
zabieramy słoik i bezpiecznik z lampy , po zmianie świata młotek
- śrubokręt do skrzynki z zasilaniem, wkładamy bezpiecznik i kręcimy przyciskami do połączenia linii
PANEL Z ZASILANIEM
dkad wziac mozg?
Usuń- w widmowym świecie wchodzisz do laboratorium koło sterty kamieni, w urządzeniu na środku kręcisz pokrętłami i przyciskiem aż zielony płyn osiągnie max a czerwony 1/4
UsuńMÓZG
wtedy zabierasz mózg
- plakat na ścianie w LABORATORIUM (pokój z lodówką) to podpowiedź do ułożenia kamieni
OdpowiedzUsuńKAMIENIE W POKOJU ZE ŚWIECAMI
- zmieniamy postrzeganie świata i w gabinecie stomatologicznym wkładamy mózg do miski, kroimy go nożem i zabieramy miskę z papką mózgową
- więzieniu w lochu (odpowiadają mu drzwi zabite deskami) wkładamy przez otwór miskę z papką, zamykamy właz i po chwili zabieramy ząb
- probówkę z krwią i ząb wrzucamy między świecące kamienie na ziemi, zabieramy z walizki krzyż i nożyce do drutu
- kluczem z gabinetu stomatologicznego otwieramy górną szafkę (tam gdzie wisi fartuch) i zabieramy klucz francuski
- w GABINECIE LEKARSKIM (gdzie zdjęcie rtg ręki) przechodzimy do widmowego świata i ucinamy kawałek łańcucha
- oglądamy zdjęcie rąk, to układanka, którą musimy powtórzyć 3 razy , cyfry wkoło mówią ile pól jednym ciągiem ma być zaznaczonych
RĘCE 1
RĘCE 2
RĘCE 3
- W laboratorium z lodówką na kartce jest list z wiadomością, z tyłu zdjęcia data 1710, to wskazówka do kodu w sejfie za układankami z rękami
zabieramy złoto
UsuńSEJF ZA ZDJĘCIEM RTG RĄK
OdpowiedzUsuń- Kluczem francuskim odkręcamy śrubę z hełmu w gabinecie z fotelem
- W laboratorium gdzie lodówka zabieramy odważnik , układamy na szalkach wagi złoto, łańcuch, posążek, odważnik i śrubę tak aby zrównoważone szalki ułożyły się w poziomej linii
WAGA
zabieramy dysk
- w widmowym świecie wkładamy dysk i krzyż do drzwi wyjściowych i wychodzimy
Może kiedyś napiszę ROZDZIAŁ 3 ;)