poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Burglar Escape

Gra Escape od Bored.com

15 komentarzy:

  1. gra ktoś, utknęłam na sejfie, na ścianie jakaś podpowiedź, kółko strzałki i cyfry, ale nie wiem o co chodzi

    OdpowiedzUsuń
  2. ja odczytałam kod 4-cyfrowy idąc za strzałkami

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Cię Jednorogini, kombinowałem tak, żeby zacząć od 8 i przejść taką drogą aby trafić na kolejne trzy cyfry. W zależności którą drogą idziesz możesz tylko napotkać trzy cyfry a potrzeba czterech. Wyszedł mi kod do sejfu.

    OdpowiedzUsuń
  4. wstawiam screen z moim tokiem rozumowania jak powstał kod do sejfu:

    http://img641.imageshack.us/img641/9815/sejfkod.jpg

    OdpowiedzUsuń
  5. teraz męczę koło, udało mi się już je ustawić ale nic się nie stało, a wydaje się, że jest dobrze
    dziwnie się kręci, bo różne części kręcą się w zależności gdzie się klika, więc trzeba najpierw obadać co i jak a potem kręcić

    OdpowiedzUsuń
  6. dobra, jednak miałam źle środkowe koło, ustawiłam już i wyszłam ale złapali mnie i ponownie wsadzili, ale taki chyba jest koniec

    OdpowiedzUsuń
  7. Też męczyłem się z kołem i dopiero teraz udało się uruchomić. Oczywiście znów siedzę w celi i rzeczywiście chyba taki jest koniec.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja utknęłam w kolejnym pomieszczeniu z drabinami, po rozwiązaniu różnic.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam, nie zauważyłam, że mam w item szczebelek do drabiny.

    OdpowiedzUsuń
  10. A etraz stoję przy tych dwóch dźwigniach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam żółtą sztabkę, chyba złota i nie wiem co z nią zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  12. sztabkę kładziesz na tę platformę w niebieskim pokoju, potem chyba zmieniasz dźwignię w czerwonym i wracasz do niebieskiego, zmieniasz się miejscami ze sztabką i fiuuu do góry

    OdpowiedzUsuń
  13. przepraszam ale mam drzwi metalowe i niewiem co zrobić żeby je otworzyć za każdym razem zostaje mi jeden zamek

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.