niedziela, 28 sierpnia 2011

Detarou Office Escape

escapik

6 komentarzy:

  1. no i boom !!
    po wpisaniu kodu - w drugim pomieszczeniu pendrive i kombinezon, po włożeniu pamięci do komputera podgląd na palacza , a po powrocie do szatni kartka z kolejną podpowiedzią - tam kolejny pendrive i właśnie NIE WKŁADAĆ do komputera drugiego bo się tylko chomik ucieszy, a w itemie jeszcze kilka rzeczy zostało

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w item 1 wolne miejsce. Gram drugi raz. Za pierwszym razem wyszłam jakąś windą, ale nie wiem jak wejść do drzwi, do których włożyłam drugiego pendriva. Brakuje mi klucza do nich.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brakujący klucz do tych drzwi jest pod panelem, do którego wpisywaliśmy pierwszy kod - trzeba odkręcić śrubokrętem - ja miałam wszystkie miejsca zajęte i wyszłam przez drzwi ale i tak nie jestem pewna czy to wszystkie wyjścia (miałam 3 zakończenia)

    OdpowiedzUsuń
  4. też miałam 3 zakończenia:
    1 wkładamy pendrive pandy do komputera i karton eksploduje
    2 odkręcamy panel nad krzesłem w szatni i jedziemy windą
    3 wychodzimy drzwiami na klucz i pendrive pandy i to zakończenie chyba jest najlepsze bo potwierdza je jakby czerwona pieczęć

    nie kumam tych gier ale są świetne :))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.