poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Escape from Hotel 3

Nowy Escapik od Tesshi-e

113 komentarzy:

  1. w szufladzie biureczka kartka z drabinką jakąś

    OdpowiedzUsuń
  2. Kod do lewej szuflady z książek w regale- każdy kolor jest oznaczony cyframi od 1 do...rosnąco- w zależności od koloru zarysowuje nam się pewna cyfra a kolejność wpisywania według książek z pierwszej górnejlewej półki...

    OdpowiedzUsuń
  3. wstawiam screen d s kodem do szufladki - tej,na 4 cyferki - pod tabelka z 4 symbolami - łączymy kolory ksiązek - narastająco - niebieskie , żółte czerwone, zielone - to są kolory tych symboli - a kojelność jest na tablicy nad szufladką
    kod do szufladki

    OdpowiedzUsuń
  4. ...ta draabinka to kod do dzwonków

    OdpowiedzUsuń
  5. Kaju a Ja odczytałam to z książek i też się zgadz, ha,ha:))

    OdpowiedzUsuń
  6. dzieki dziewczyny mam to coś z szuflady i magnes z dzwonków

    OdpowiedzUsuń
  7. czyli co, symbole już wykorzystane czy nie, bo nie wiem czy się nimi dalej zajmować :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. myślę że odczytujemy jak elsa i układamy według tablicy z symbolami i kolorowych symbolów

    OdpowiedzUsuń
  9. witajcie
    ołówek na kartkę przy recepcji i mamy klikanie do kwadratu na stoliku (ten z kluczem)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie mam jeszcze żadengoi magnesu - jak na razie p kluczem z dzwonków otworzyłam tę wielką poziomą szfę - wyjęłąm, z neij miotłę, zdjęłam z obrazu tulejkę na kod 4 cyfgrowy - teraz zastanawiam się nad tym kodem

    OdpowiedzUsuń
  11. wygląda, że już wykorzystany i dzięki Kajamiro bo miałam główkować z czym to zjeść-te symbole...

    OdpowiedzUsuń
  12. w tej szufladzie na cyferki znalazłam jeszcze ołówek którym pomazałam karteczkę na ladzie, to chyba wskazówka do obrazu

    OdpowiedzUsuń
  13. Elsa-0 ależ kod 4 cyufrowy odczyrtałam z książek i kolejność brałam z symboli - jak zobaczysz screen- too widać wyraznie,że odczytalam z książek - a z symboli tylko kolejnosć numerkó odczytancyh z książek

    OdpowiedzUsuń
  14. tam na tej tubce na kod napisane jest karo x dzwonki
    mamy kartę 7 karo, ale dzwonki (bell)?

    OdpowiedzUsuń
  15. jak zrobiłam to na obrazie to mnie od niego odrzuciło, ale nie widzę żeby coś się stało

    OdpowiedzUsuń
  16. no więc myślę cały czas nad tą kartką z bell- - próbuję isć na tej kartkce z tabrelką z góry na dół i jak na razie nie wychodiz mi to specjalnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Kaju tak napisałam... ja nie tylko odcvzytałam cyferki ale i kolejność wzięłam z książek i dzięki Tobie zobaczyłam skąd się tak naprawdę wzięła kolejność...

    OdpowiedzUsuń
  18. ta kartka karo x bell to 7 x kod ze skrytki z 3 dzwonkami, mam kolejny klucz

    OdpowiedzUsuń
  19. kaja, schodzisz drabinką od czerwonego punktu, jak napotkasz na szczebelek to przechodzisz po nim, trzeba zobaczyć na którym dzwonku będziesz na zaznaczonych liniach

    OdpowiedzUsuń
  20. a nie otworzyłyście skrytki z z dzwonkami z recepcji? ta kartka z drabinką jest podpowiedzią, tam był chyba magnes, a na klapce po otwarciu jest kod

    OdpowiedzUsuń
  21. o jakiej tubce na kod mówisz?

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak z tej drabinki odczytać kod do dzwonków?

    OdpowiedzUsuń
  23. nie wiem czy to było, czy pojawiło się dopiero po klikaniu obrazu, ale na obrazie, na górze coś jest ale nie mogę tego dosięgnąć

    OdpowiedzUsuń
  24. tubka na kod jest z obrazu, mopem ściągamy, mop z tej dużej szafki na klucz, na prawo od windy

    OdpowiedzUsuń
  25. rafi1972 napisałam wyżej :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. jednorogini ale ja tam jeszcze nie jestem, szkoda że nie piszesz po kolei

    OdpowiedzUsuń
  27. Kasiu - pisałam,że sztaką z obrazu sciągnełam tę tyulekję na kod0- i cały czas próbuje z tej kartki odczytać - oczywiscie idąc, tak, jak w tego typy grach od góry po szczebelkach - ale , jak na razie nic mi nie wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale nie rozumiem w jaki sposób schodzić po tej drabince?

    OdpowiedzUsuń
  29. ja nie mam klucza z dzwonków, miałam tam magnes zdaje się kaju

    OdpowiedzUsuń
  30. o rany - ale palcówki roboiię - więc poniownie - kluczem z dzwonków - otwieramy tę podłużna wielką szafę , z niej szczotka - szczotką z obrazu tulejkę na kod 4 cyfroy - właśnei nad tym kodem się mećzę - próbując rozszyfrować z tej kartki numerki - karta z karem stao i na blacie - więc tulko nalezy rozszyfrować kartkę ze szczebelkami ale nic mi z tego nie wychdzi

    OdpowiedzUsuń
  31. napisałam przecież, że klucz ze stolika ze skrytki na kwadraty, klikamy wg podpowiedzi z kartki (rysujemy ołówkiem i widać odciśnięty ślad z innej kartki)

    OdpowiedzUsuń
  32. nie Kasiu - na stoliku - tam , gdzie są te 4 przyciski - klikasz je tak,jak bylo w podpowiediz na kartce na zeszycie , po namalowaniu na niej ołówkiem:
    245, 1
    7 3,6
    i tak należało klikać te zapalające się 4 przyciski na stoliuku

    OdpowiedzUsuń
  33. rafi1972 nie grałeś nigdy w pajączka na komórce? :)))
    idziesz od czerwonego punktu w dół, jak dojdziesz do pierwszego szczebelka to przechodzisz po nim w prawo i znowu idziesz w dół, dochodzisz do szczebelka przechodzisz w lewo, idzeisz w dół, dochodzisz do szczebelka i przechodzisz po nim w lewo, idzeisz w dół i trafiasz na pierwszą linię, jesteś z lewej strony tej drabinki więc pierwszy bedzie dzwonek lewy, idziesz dalej analogicznie

    OdpowiedzUsuń
  34. ale to nie są dzwonki, a tak napisałaś

    OdpowiedzUsuń
  35. screen do drabinki
    http://img36.imageshack.us/img36/7669/catsczr.jpg

    OdpowiedzUsuń
  36. czy ktoś może zrobić screen drabinki? Ja niestety też nie kumam :\

    OdpowiedzUsuń
  37. dobra, klucz z tubki pasuje do pomieszczenia dla personelu (staff only), tego na prawo od windy, tam panel na śrubki, akwarium a w nim klucz i skrzyneczka na kod (podpowiedź z gry na stoliku, jeszcze nie odszyfrowałam)

    OdpowiedzUsuń
  38. też jestem w tym pomieszczeniu dzięki wam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dzięki jednorogini za screena do drabinki,tydzień bym myślała i nie wpadłabym na to

    OdpowiedzUsuń
  40. niestety nie bardzo znam się na tej grze othello/reversi więc nie wiem o co z tym kodem chodzi

    OdpowiedzUsuń
  41. ta gra polega na otaczaniu pionków przeciwnika i zdobywaniu ich ale nie bardzo potrafię w to grać

    OdpowiedzUsuń
  42. pola bez pionków są wskazówką, ze skrzyneczki śrubokręt

    OdpowiedzUsuń
  43. matko, te puste pola na planszy tworzą cyfry :DDDDD nic nie trzeba znać tej gry :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  44. śrubkę na tej tubie też potraktowałam śrubokrętem

    OdpowiedzUsuń
  45. z niej i tego niby sznureczka procę zrobiłam, będę strzelać ale jeszcze nie wiem gdzie

    OdpowiedzUsuń
  46. na karcie jest nr pokoju, wkładamy ją tam gdzie są szafki jakby na korespondencję i wklepujemy nr pokoju, otwiera się jedna szafka, a w niej sznurek

    OdpowiedzUsuń
  47. w szafce na kod z gry othello/reversi była też karta

    połączyłam magnes ze sznurkiem i mopem i wyciągnęłam klucz z akwarium

    OdpowiedzUsuń
  48. dzięki, nie chciała mi się drugi raz otworzyć, musiałam na nowo kod wklepać,
    nie mogę tego mopa dołączyć do procy

    OdpowiedzUsuń
  49. kluczem z akwarium otworzyłam drugie drzwi dla personelu, mam dostęp do tego co jest za recepcją, jak zamkniemy drzwi jest też podpowiedź, i na ścianie skrzynka na kod, ale nieaktywna (potrzebny chyba klucz)

    OdpowiedzUsuń
  50. właśnie doczytałam, że mopa do magnesu a nie do procy dajemy :)))

    OdpowiedzUsuń
  51. kluczem z akwarium otwieramy drugie pomieszczenie

    OdpowiedzUsuń
  52. mopa nie łączymy z procą!
    ja połączyłam magnes ze sznurkiem i mopem (taka wędka)

    OdpowiedzUsuń
  53. za barem znalazłam strzałkę

    OdpowiedzUsuń
  54. no to mamy czym strzelać, w recepcji strzała, łączymy ją z ołówkiem i procą

    OdpowiedzUsuń
  55. skąd kod do tulejki - ten kod z szuflady - 1074 - nie pasuje
    jak połączyć te rzeczy mop , magnes, sznurek - próbuję na rózne sposoby i nie moge tego połącyzć

    OdpowiedzUsuń
  56. kaja, potrzebny sznurek z pomieszczenia dla personelu, a ty pewnie łączysz ten z szuflady, ten z szuflady jest do procy

    OdpowiedzUsuń
  57. kaja musisz go ponożyć przez karo czyli 7

    OdpowiedzUsuń
  58. Kaja, do tulejki kod to karo x dzwonki
    na blacie recepcji jest 7 karo czyli 7 x kod z klapki po otwarciu dzwonków (podpowiedź drabinki)

    OdpowiedzUsuń
  59. strzeliłam w czerwone światło nad szklanymi drzwiami

    OdpowiedzUsuń
  60. z procy strzeliłam do tego fioletowego światełka w widoku na szklane drzwi wejściowe, mam klucz

    OdpowiedzUsuń
  61. dzieki niemu uruchomiłam ten panel przy otwartych niedawno drzwiach

    OdpowiedzUsuń
  62. sprostowanie, sznurek do magnesu był w jednej z szafek na kartę otwieranych

    OdpowiedzUsuń
  63. dzięuję - ja uparcie mnożyłam przez 9 - ponieważ na karcie było 9 symboli karo - mam ten klucz wreszcie - ale nie moger w żaden sposób połąćzyć tych 3 rzeczy - próbuje na rózne sposoby i nic nei wychodzi - chodzi mi o sznurek, magnes i mop

    OdpowiedzUsuń
  64. sznurek ma być z szafki na kartę (jedna z 16 małych szufladek), ten drugi, grubszy jest do procy

    OdpowiedzUsuń
  65. naliczyłam 5 kwiatków, 2 ptaki i 3 sofy ale nie pasuje, pewnie gdzieś się rąbnęłam

    OdpowiedzUsuń
  66. sof jest 9 (fotele i kanapy)
    ptaszków 7 (2 nad skrytką na kod z othello i 5 za blatem recepcji)
    kwiatków w wazonikach jest 5

    mam wajchę

    OdpowiedzUsuń
  67. ptaszków znalazłam 7 i nie wiem czy to wszystko sofy czy część to fotele

    OdpowiedzUsuń
  68. Kaju w pomieszczeniu dla personelu na prawo od akwarium jest skrzynka na kod z othello, w niej był śrubokręt i karta, na karcie kod (pisałam o tym)

    OdpowiedzUsuń
  69. czy tu można zapisywać grę bo boję się do windy wsiąść

    OdpowiedzUsuń
  70. ten kod w windzie wygląda jakby 5252

    OdpowiedzUsuń
  71. grę można zapisywać
    kliknij FUNCTION i tam jest SAVE i YES

    OdpowiedzUsuń
  72. o tym jak zdobyć kartę też było, trzeba odczytać kod z gry, pola na których nie stoją pionki

    OdpowiedzUsuń
  73. też mi to tak wygląda, ale nie działa na szafce na kartę, a nigdzie nie widzę miejsca na kod

    OdpowiedzUsuń
  74. ma ktoś pomysł na happy coin?

    OdpowiedzUsuń
  75. może ten zielony promień na coś wskazuje

    OdpowiedzUsuń
  76. ciekawe czy to zielone światełko w windzie ma znaczenie?

    OdpowiedzUsuń
  77. Kaju najpierw należy połączyć magnes ze sznurkiem a później widok na mopa i magnes dołączyć...

    OdpowiedzUsuń
  78. ale kiedy jest promień to nic nie można zrobić, dopiero jak się drzwi zamkną

    a aktywne są tylko dzwonki i szafki na kartę

    OdpowiedzUsuń
  79. wyszedłem bez monety, dobrze że zapisałem, uff

    OdpowiedzUsuń
  80. czyli nie wchodzić do windy :)))

    OdpowiedzUsuń
  81. A ja nie mogę zestrzelić tego balonika, czy trzeba w jakiś sposób połączyć proc i strzałkę, bo Mi nie wychodzi...

    OdpowiedzUsuń
  82. elsa, a ołówek dołożyłaś do strzały?

    OdpowiedzUsuń
  83. całość to proca, strzałka z dołączonym ołówkiem i tym strzelamy

    OdpowiedzUsuń
  84. strzałkę łączysz z ołówkiem (robisz grot) i dopiero z procą

    OdpowiedzUsuń
  85. myślę ze moneta w tych szafkach na kartę będzie ale nie wiem jak tam się dostać

    OdpowiedzUsuń
  86. dzięki jednorogini:))

    OdpowiedzUsuń
  87. liczbę z windy dodajemy do tego co wskazuje promień, wkładamy kartę i wklepujemy kod, mamy monetę
    dziękuję, to był fajnydziałek :)

    OdpowiedzUsuń
  88. dzięki Rafi,:)))))

    OdpowiedzUsuń
  89. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  90. nie zapomnijcie drzwi windy odblokować :hihi:

    OdpowiedzUsuń
  91. a gdzie kurka wskazuje promień bo znaleźć nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  92. fajna gierka i fajnie się z wami gra, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  93. Dzięki Kochani za wspólną grę, ta strzałka Mnie tylko dobiła:)))))

    OdpowiedzUsuń
  94. Pięknie się z wami gra ale gdzie,użyć tą wajchę mam!

    OdpowiedzUsuń
  95. Odys tam, gdzie odkręciłeś panel śrubokrętem (jedno z tych pomieszczeń na klucz)

    OdpowiedzUsuń
  96. skąd ten kod z windy czy te linie w windzie to kod jakiś?

    OdpowiedzUsuń
  97. Dziękuję za wspaniale komentarze!wyszedłem razem z monetą!

    OdpowiedzUsuń
  98. tak Odys jak się przyjrzysz tym liniom to wyraźnie widać cyfry 5252

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.