piątek, 30 września 2011

Sneaky Castle

Gra Click and Point od Melting-Mindz

20 komentarzy:

  1. nikt nie gra ja sam tu jestem? mam trzy kule i nic na razie zrobić nie mogę czwartą widzę ale zabrać ją nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  2. czarna kula w k po lewej stronie gorny rog trzeba przesunac kamien

    OdpowiedzUsuń
  3. kolory z n podpowiedzia do r i mamy srubokret,srubokret uzyc w g imamy czarna kule

    OdpowiedzUsuń
  4. czarne kule w:
    A - po lewej stronie bramy,
    G - po użyciu śrubokręta (śrubokręt w R po użyciu sekwencji kolorów z N na skrzyneczce),
    H - po użyciu wody z pucharu na słupku (puchar w T, woda ze studni w G),
    K - pod jednym z kamieni, po lewej stronie wejścia,
    D - po użyciu łopaty (łopata w P)

    OdpowiedzUsuń
  5. o co chodzi z tym symbolem S W P

    OdpowiedzUsuń
  6. w y lom uzyc w q zloty klucz

    OdpowiedzUsuń
  7. jak ułożyc skrzynkę na kolory

    OdpowiedzUsuń
  8. podpowiedz w p ułożyć te żółte S co jest na bramie

    OdpowiedzUsuń
  9. juz ułożyłam zapomniałam o literce s na białym tle

    OdpowiedzUsuń
  10. mam trzy klejnoty szukam gdzie ułożyć -czerwony zielony niebieski

    OdpowiedzUsuń
  11. już mam super skrzynia pełna skarbów

    OdpowiedzUsuń
  12. Koko 3 klejnoty układasz w J i opuszczasz ostatnią wajchę

    OdpowiedzUsuń
  13. Odys tę literę S układasz tak, że z lewej i z prawej zostawiasz puste białe kolumny - tak, żeby na górze i na dole były 3 żółte kratki

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale mi skrzynia spadła pełna skarbów!dzięki za komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale mi skrzynia spadła pełna skarbów!dzięki za komentarze!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. podpowiedz w p ułożyć te żółte S co jest na bramie

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.