poniedziałek, 31 października 2011

Halloween House Escape

escapik



9 komentarzy:

  1. Witam, najwięcej się naszukałam gdzie położyć dynię, a tu dynia do kotła...w odpowiedniej kolejności... i ten obraz na schodach - podpowiedź do zebranych czaszek i dyń w kole....Fajna gra. Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja się pająka naszukałam, a on skubany na beczce nogami majtał :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam 3 ptaki, dynię i skorpiona

    OdpowiedzUsuń
  4. i buga, 1 ptak został mi w tle gry...

    OdpowiedzUsuń
  5. trzy ptaki kładziesz na beczce jak już świecą i wtedy będzie dopiero pająk

    OdpowiedzUsuń
  6. zbieramy 4 czaszki i umieszczamy z kręgu z dyniami
    bierzemy kolorowe butelki i lejemy na czaszki, mamy podpowiedź do obrazu z lewej, dostajemy księgę
    bierzemy miecz, kładziemy księgę, ducha wciąga i przebijamy księgę mieczem, krąg się zmienia i przylatują ptaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Gra ma jednak bugi, zagrałam drugi raz i jest ok

    OdpowiedzUsuń
  8. idziemy w prawo, robimy zbliżenie na podłogę i środkowego ptaka stawiamy, z czaszki mamy mózg i zabieramy ptaka
    z szuflady bierzemy dynię, na szafce jest coś z lewej, używamy pierwszego ptaka i mamy skorpiona, ptaka też zabieramy
    na beczce stawiamy 3 ptaki i mamy przepis, zabieramy pająka
    wrzucamy wg kolejności i mamy klucz

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.