sobota, 29 października 2011

Treasure of Big Totem 17

przygodówka



117 komentarzy:

  1. Witam:)
    Nie wiem jak klikac te ptaszki. Facet po prawej na plaży spiewa jakąś melodie ,ale jak klikam ptaszki to nie wydają dzwięku.

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja mam tylko patyk i nie wiem co z nim

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęłam czepek tej kobitce po lewej i po połączeniu z patykiem zrobiłam siatkę, którą złapałam rybę

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. becik - gdzie Ty widzisz ptaszki - ja stoję z rybą i podbierakiem

    OdpowiedzUsuń
  6. Rybę daj do tej reki w wodzie i przyleca ptaszki.

    OdpowiedzUsuń
  7. to znaczy jeden ptaszek i upusci 4 piorka. Musisz je zebrac i dac temu facetowi po lewej na plazy. Wtedy przyleci jeszcze 2 ptaszki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Poprawka . Nie po lewej tylko po prawej stronie facetowi na plazy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze raz uruchomiłam grę i poszło -straciłam jedną osobę - utopiła się ,rybę coś zjadło, mam piórko i kombinuje dalej

    OdpowiedzUsuń
  10. o jakiej ręce w wodzie mówicie, nie widzę żadnej

    OdpowiedzUsuń
  11. witam:)Kasiu trzeba kliknąć na taką wypustkę na górze totemu (po lewej) a pokaże się ręka

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też utknęłam na tych ptaszkach:( dałam facetowi 4 piórka, coś tam szybko pomachał, teraz już nie chce powtórzyć i nie wiem jak klikać, panienka obok niby mówi jak ale to nie działa:( teraz z plecaka na brzegu dostałam jakąś kartkę z piórem, którą jak klikam na rękę to mi chyba mówi, że nie ta melodia

    OdpowiedzUsuń
  13. Ptaszki trzeba klikac tak. Po prawej i zaraz na niego kartką,potem po lewej i tez na niego kartką ,i na gorze i kartką. Potem te kartke dac na reke.

    OdpowiedzUsuń
  14. dzięki Beciak:) no to utopiłam panienkę:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. teraz mam w item węża i od dziadka dostałam jakiś owoc - przydałaby się znajomość języka:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Znowu znika 1 osoba i pojawia sie trzecia reka. Po lewej stronie koło ramienia dziadka ( tak wyzej ) jest owoc.Dajemy go facetowi na brzegu i dostajemy pestke.Pestke na reke i znika dziadek.

    OdpowiedzUsuń
  18. węża dałam dziadkowi i mam jabłko

    OdpowiedzUsuń
  19. jak klikamy na szkielet ryby to wylatuje jakaś mucha

    OdpowiedzUsuń
  20. też utopiłam dziadka:( i teraz dostałam jakieś liście, zarówno węża jak i liście można kłaść na górę totemu ale chyba potrzebna jest prawidłowa kolejność

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzeba kliknąc na szkielet ryby i wyleci mucha. Teraz mozna wziąc pajeczyne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Klikamy na konar w prawym dolnym rogu i na niego pajęczyną. Klik na szkielet ryby i zlapie sie mucha.

    OdpowiedzUsuń
  23. na dziurę w gałęzi, wychodzi pająk, co prawda mucha odlatuje ale mamy pająka

    OdpowiedzUsuń
  24. Pająka na reke i znika gosc z plazy.

    OdpowiedzUsuń
  25. pająka na rękę, znika osiłek

    OdpowiedzUsuń
  26. Nastepnej rece nic nie dajemy tylko bierzemy do itemu.

    OdpowiedzUsuń
  27. teraz możemy te rzeczy umieścić na totemie - potrzebna dobra kolejność

    OdpowiedzUsuń
  28. No wlasnie nie wiem jaka kolejnosc.

    OdpowiedzUsuń
  29. od góry ręka, potem wąż a potem nic nie pasuje:( - pewnie potrzebne jeszcze coś

    OdpowiedzUsuń
  30. kolejność chyba jest podana jak klikniemy na dole totemu na taką jakby tabliczkę ale moja znajomość angielskiego (a raczej nieznajomość) nie pomaga:(

    OdpowiedzUsuń
  31. położyłam rękę, węża, czaszkę, rybę, roślinę i nie wiem co dalej

    OdpowiedzUsuń
  32. Pokombinowalam i wiem. Reka ,waz ,czaszka , rybai roslina

    OdpowiedzUsuń
  33. później trzeba to zabrać już nie pamiętam jak, bo znikają ostatni dwaj ludkowie i jest kolejny widok

    OdpowiedzUsuń
  34. jeśli mi napiszecie od TAKE to może coś mi się skojarzy

    OdpowiedzUsuń
  35. potrzebujemy zbroi, miecza i hełmu, ale ich nie widzę

    OdpowiedzUsuń
  36. zebrałam je po kolei chyba (od góry zaczynając) i utopiły się pozostałe osoby

    OdpowiedzUsuń
  37. ze skał w oddali wzięłam kamień

    OdpowiedzUsuń
  38. kamieniem sproszkowałam chleb

    OdpowiedzUsuń
  39. Chleb do wody po lewej i zlap rybe .

    OdpowiedzUsuń
  40. proszek wrzuciłam na dół wodospadu, przypłynęła ryba, którą złapałam siatką

    OdpowiedzUsuń
  41. Zawiesil mi sie komputer i juz nie gram od nowa.:(

    OdpowiedzUsuń
  42. kamieniem strąciłam drewniany znak obok tej pary

    OdpowiedzUsuń
  43. dałam go facetowi, jako tarczę chyba

    OdpowiedzUsuń
  44. ten znak dałam chłopakowi i chyba ma tarczę

    OdpowiedzUsuń
  45. z wody wyłowiłam grot, być może siatką

    OdpowiedzUsuń
  46. to chyba nóż, bo ścięłam nim gałązkę nad wodospadem

    OdpowiedzUsuń
  47. z gałązki i grotu zrobiłam włócznię i dałam chłopakowi

    OdpowiedzUsuń
  48. ten grot to wyjmujemy bez siatki (z prwej strony kamienia w wodzie)

    OdpowiedzUsuń
  49. mam orzech z palmy po prawej, tej najwyższej

    OdpowiedzUsuń
  50. rozłupałam go o kamień w wodzie

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  52. rozłupany orzech chłopakowi, rybę na kamień i po rozmowie z karzełkiem kot do ryby przychodzi

    OdpowiedzUsuń
  53. skorupę orzecha na głowę chłopaka, rybę na ten kamień przed olbrzymem i... tu niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
  54. przeszłam do następnej lokacji atam kolejne zagadki

    OdpowiedzUsuń
  55. na tej tabliczce przy wrotach można umieszczać czaszkę, węża itd

    OdpowiedzUsuń
  56. niestety potrzebna jest prawidłowa kolejność - próbowałam wg. tej kartki z drzewa ale nic, potem od najwcześniejszej godziny do najpóźniejszej i na odwrót i też nic :(

    OdpowiedzUsuń
  57. gdzie ukryty jest ten nóż,wy klikałam już całą wodę

    OdpowiedzUsuń
  58. a ja próbowałam według tego przy wrotach:
    odbiorcy umysłu (mądrości)
    włócznia z trucizną
    łódź podwodna z łuskami
    część ciała
    płuca natury

    OdpowiedzUsuń
  59. no i poszło: czaszka, wąż, ryba, ręka, roślina

    OdpowiedzUsuń
  60. jak jest ten kamień wystający z wody przed wodospadem to tak z prawej strony

    OdpowiedzUsuń
  61. wlazłam oczywiście i po rozmowie z kosmitą mam kolejną lokację

    OdpowiedzUsuń
  62. i kartkę ze ściany, połączyłam z tubą i są jakieś kulki

    OdpowiedzUsuń
  63. tylko, że teraz wszyscy siedzimy:) ja oprócz tuby mam jeszcze kartkę ze ściany pierwszej "celi"

    OdpowiedzUsuń
  64. jak tym kliknę na te przyciski to pokazują się ramiona maszyny

    OdpowiedzUsuń
  65. dobra, coś z tym nietoperzem trzeba zrobić:
    kliknęłam środkowy przycisk, potem na nietoperza i spadł na ziemię, ale nie wiem co dalej

    OdpowiedzUsuń
  66. a mi się komp zawiesił i od nowa:(((

    OdpowiedzUsuń
  67. środkowy, nietoperz, kamień na który nie zdążył usiąść (źródełko tam jest) i kombinuję dalej

    OdpowiedzUsuń
  68. elka, tylko mnie nie zostawiaj :prosi:

    OdpowiedzUsuń
  69. środkowy, nietoperz, dolny, kamień, górny przycisk, kraty się podniosły

    OdpowiedzUsuń
  70. wyszłam z jaskini,mam też marchewkę ale nie wiem co mam z nią zrobić

    OdpowiedzUsuń
  71. dzięki za tego nietoperza:) można jeszcze kliknąć łatkę na zbliżeniu piłki ale nie wiem po co?

    OdpowiedzUsuń
  72. a ja teraz mogłam wziąć tę roślinkę która rośnie na dachu nad wrotami

    OdpowiedzUsuń
  73. i drugą która była przy wodzie i stąd marchewka

    OdpowiedzUsuń
  74. marchewka była w lokacji z kotkiem po lewej stronie za kamieniem,dałam ją tym drugim za kratami ale nie wiem co dalej

    OdpowiedzUsuń
  75. no to ja mam jeszcze jedną roślinę zza chłopca (po lewej stronie wejścia do jaskini)

    OdpowiedzUsuń
  76. dałam te 3 rośliny tym drugim i dostałam but (chyba)

    OdpowiedzUsuń
  77. buta/skarpetkę dałam do tej szklanej rury

    OdpowiedzUsuń
  78. na słupie obok znajdują się takie same pięciokąty jak łatka na piłce, którą można kliknąć ale nic to nie daje

    OdpowiedzUsuń
  79. uff! to dobrze, bo już myślałam, że sama to utknęłam - na początku zdaje się było napisane, że możliwe są 2 zakończenia a ja nie mogę znaleźć nawet jednego:(

    OdpowiedzUsuń
  80. ja też nie mam pojęcia co dalej,prubuję wszystkiego i nic

    OdpowiedzUsuń
  81. jak się naciśnie na te figury przy szklanej rurze to pisze że pilota potrzebujemy, pewnie żeby to uruchomić

    OdpowiedzUsuń
  82. tak Kasiu - myślałam, że tym pilotem jest piłka ale nie

    OdpowiedzUsuń
  83. na tej piłce ustawiamy znaki co są w itemie tylko nie wiem jaka kolejność

    OdpowiedzUsuń
  84. na piłce można umieszczać węża, dłoń itd. podpowiedzią kartka na drzewie - godzinom odpowiadają pola piłki wokół tego aktywnego

    OdpowiedzUsuń
  85. dzięki Krzysiek:) nie przyszło mi do głowy, żeby tam umieścić przedmioty

    OdpowiedzUsuń
  86. anetta super
    według godzin z kartki na drzewie

    OdpowiedzUsuń
  87. ta kartka na drzewie jest podpowiedzią do tej połki,tak sądzę

    OdpowiedzUsuń
  88. chyba skończyłam, a co z tą skarpetką?

    OdpowiedzUsuń
  89. o ja cię a ja włożyłam jak leciało i odpłynęła cała ferajna - czyżbym przez przypadek trafiła dobry układ??? to chyba niemożliwe
    ciekawe jakie jest drugie zakończenie?

    OdpowiedzUsuń
  90. ja włożyłam według godzin i też odpłynęłam
    na pewno jest drugie zakończenie?

    OdpowiedzUsuń
  91. Kasiu jak uruchamiasz grę to pod PLAY jest drobnym drukiem napisane - możliwe dwa zakończenia - chyba, że źle zrozumiałam i wprowadzam teraz wszystkich w błąd - jeśli tak to sorki

    OdpowiedzUsuń
  92. masz rację, tak jest napisane

    OdpowiedzUsuń
  93. ale może pierwsze jest takie że nie wchodzimy do jaskini tylko od razu z piłką działamy

    OdpowiedzUsuń
  94. miałaś rację:) na tratwie teraz są tylko 3 osoby

    OdpowiedzUsuń
  95. można więc uratować wszystkich albo uciec tylko we trójkę (z tym małym chłopcem)

    OdpowiedzUsuń
  96. no to wszystko jasne, dzięki za grę

    OdpowiedzUsuń
  97. Ta gra jest z bledami zawiesza sie komputer

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.