wtorek, 29 listopada 2011

Ant and Rat

przygodówka


15 komentarzy:

  1. mam młoteczek ,ziarna słonecznika,kotka i łopate nie wiem co dalej prosze o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  2. reka mnie boli od klikania...pomozcie

    OdpowiedzUsuń
  3. tez utknęłam,mam kota ziarna słonecznika ,kawalek mlotka i 4 cukierki

    OdpowiedzUsuń
  4. raczka mlotka jest po prawej stronie domu na drzewie

    OdpowiedzUsuń
  5. musicie znaleźć 5 cukierków
    można znaleźć nową lokację klikając na zaśnieżone góry

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam 5 cukierkow i co z tego..nic

    OdpowiedzUsuń
  7. ok cukierki do czarnej dziury bedzie ser dla myszy,ale gdzie uzyc mlotka

    OdpowiedzUsuń
  8. bylam za szybka i skonczylam na normal end z niewykorzystanym kotkiem,mlotkiem i ziarnami słonecznika wiec są rożne zakończenia

    OdpowiedzUsuń
  9. mam łopatę i nie wiem gdzie ją użyć
    nie mam wędki, czy czym tam złowić tą rybę

    OdpowiedzUsuń
  10. młotkiem puknęłam żółwia i chyba nasionka dałam chomikowi

    OdpowiedzUsuń
  11. wędka jest koło szczura, matko co się naszukałam

    OdpowiedzUsuń
  12. oki, opuściłam widok, tam gdzie rzeczka jest zbliżenie na góry, tam kopiemy łopatą

    OdpowiedzUsuń
  13. a czy jest Perfect End? bo ja miałam Normal End i Special End

    OdpowiedzUsuń
  14. special end chyba zastąpił perfect end

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.