wtorek, 29 listopada 2011

Must Escape the Factory

escapik autorstwa Selfdefiant - dla Flonga 



9 komentarzy:

  1. na stole klucz...w kurtce chyba uchwyt...na prawym stoliku kod do panelu przy drzwiach (figury)

    OdpowiedzUsuń
  2. kod do zielonej szafki z tablicy tam srebrny klucz...widok z czerwonym wózkiem w szufladzie biurka drugi uchwyt...a w pudełku następny...po prawej stronie jednej z maszyn wiaderko...

    OdpowiedzUsuń
  3. kod do czerwonej skrzynki za siatka jest na tv w pierwszym pomieszczeniu z niej pompka....

    OdpowiedzUsuń
  4. czarnym kluczem otworzyłam drzwi do kibelka (pierwsze pomieszczenie po prawej)...tam zabrałam wieszak....

    OdpowiedzUsuń
  5. pompką napompowałam przednie koło czerwonego wózka przesunełam go do widoku ze skrzynia 450 KG i zabrałam plastikową rączkę inna od tych trzech.....za skrzynią jest też włącznik prądu

    do jednej z maszyn włożyłam wiaderko..u góry włożyłam te wszystkie plastikowe rączki brakuje mi jeszcze jednej.....

    OdpowiedzUsuń
  6. ten jeden wyciągnełam spod regału za siatką przy pomocy wieszaka....mam teraz wiadro pełne plastiku...jego dałam do maszyny po lewej (u góry się go wsypuje)...

    OdpowiedzUsuń
  7. w górnej szufladzie są doułożenia suwaki ja kierowałam się tymi pudłami (ich wielkością) z widokiem na maszynę gdzie wsypaliśmy plastik mam z niej jakiś metal...

    OdpowiedzUsuń
  8. ten metal włożyłam do maszyny trzeba kliknąć w tą lukę miedzy przyciskami a żółtymi drzwiczkami ....maszynę włączyłam wyleciał śrubokręt i nim otworzyłam drzwi

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.