poniedziałek, 28 listopada 2011

Untidy Room Escape

escapik


15 komentarzy:

  1. no tosmy sobie pograly.........

    OdpowiedzUsuń
  2. przepraszam ))) już poprawiłam link )) można już grać ))))

    OdpowiedzUsuń
  3. znalazłam 3 ciuchy i je związałam
    mam dwie jakieś hantle zielone?
    miałam gałkę i włożyłam ją do szuflady, ale nie mam klucza
    drugą gałkę włożyłam w dziurę obok zegara i zawiesiłam te ciuchy
    pod nogą łóżka jest klucz więc pewnie za pomocą tych ciuchów je uniesiemy, ale hantli nie mogę przywiązać

    OdpowiedzUsuń
  4. mam jeszcze pudełko na kod, dwa kable, jeden z wtyczką położyłam obok gniazdka, drugi położyłam przy laptopie i podłączyłam, brakuje mi środkowego
    podłączyła też telefon do gniazdka i kliknęłam pstryczek, ale nic to nie dało chyba
    nie mam też pomysłu na kod do szuflady

    OdpowiedzUsuń
  5. te dwie hantle można zawiesić na nogawce, tylko trzeba na samym koniuszku nogawki klikać, mam klucz

    OdpowiedzUsuń
  6. kod z kartki nie działa na szufladzie, ale na samochodzie jest 35 a na kartce w zbliżeniu na rybki 26
    jak je zmieszamy to działa kod 3256 (czemu?)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie pasuje ten kod z kartki do szuflady!!!!?????

    OdpowiedzUsuń
  8. czyli nie ma trzeciego kabl tylko podłączamy tam zasilacz od laptopa

    ten kod z kartlki to hasło do komputera

    OdpowiedzUsuń
  9. a co to jest to czarne z szuflady?

    OdpowiedzUsuń
  10. juz wiem,podlaczylam do kompa mam kod

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.