sobota, 31 grudnia 2011

Escape from the Warlock

escapik



11 komentarzy:

  1. Mam 4 kwiatki, łam, dwa kamienie, kostki do gry, łopate i co dalej?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam jeszcze 4 fruwające owady

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma kwiatków, wciąż "więzione"

    OdpowiedzUsuń
  4. Noze powkładałam w otwory nad kwiatkami

    OdpowiedzUsuń
  5. Przekręciłam noże,kwiaty są wolne.Przy każdym kwiatku po kolei "stawiałam"jedno fruwające stworzonko.Uwolnione i uśmiechnięte kwiaty mogę wziąć.Nic mi dalej nie wpada do głowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiaty układamy na tej jasnej plamce za wiewiorkami. Dajemy im lopate i mamy beczke do otworzenia lomem. Nastepnie zabieramy kwiatu i dajemy jednego tam gdzie 4 otworki i po kolei mu dajemy petardy a nastepnie kamienie aby podpalił

    OdpowiedzUsuń
  7. ustawiłam kwiaty za wiewiórkami,obok wykopałam beczkę,otworzyłam ją łomem i zabrałam 4 petardy,kwiatki też zabrałam.Jeden kwiatek postawiłam przy dołkach i dałam(kolejno)petardy.Kwiatek wsadził je do dołków i za pomocą kamieni odpalił.Przyleciał ptak rzuciłam kostki do gry na jego skrzydłach.Otworzyły się wrota,wszedł chłopak i...zacięłam się

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdy pojawia sie chlopak bierzemy wszystki kwiaty + ten sztandar i do smoka

    OdpowiedzUsuń
  9. Zmiana planszy i odrazu mlotek do stukniecia w piach

    OdpowiedzUsuń
  10. znaczki tak smiesznie ze 2 po bokach takie same (takie jak z paskami a po srodku y tez z paskami)

    OdpowiedzUsuń
  11. jest happy end ale jaki dlugi i dziwny

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.