piątek, 30 grudnia 2011

New Year Escape 5

escapik


7 komentarzy:

  1. mam pustkę w głowie a poza tym dwa klucze latarkę i nóż...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie umiem poradzić sobie z suwakami

    OdpowiedzUsuń
  3. latarką oświetlasz punkty na ścianie obok szafy, nad szafką na przyciski

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie umiem poradzić sobie z suwakami

    OdpowiedzUsuń
  5. nożem wycinasz kawałek tortu

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko to mam, nie wiem gdzie wkorzystc te pkt.ze sciany

    OdpowiedzUsuń
  7. kod do szafy to wisienki na babeczkach
    kod do skrzyni z przyciskami to petardy (od najniżej latającej do najwyżej)
    podpowiedź do suwaków to te kreski gorąca nad płytą grzewczą ale od końca

    tylko nie wykorzystałam tych numerowanych kropek(?)

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.