poniedziałek, 19 grudnia 2011

No Title Room Escape

escapik



93 komentarze:

  1. Literki:T pod myszką komputera,T z tyłu lalki,L pod poduszką na sofie,E pod sofą,I w szafce pod lalką,N za kolorową skrzynią po prawej,O z boku sofy z prawej po użyciu noża.Nóż pod blatem szafki gdzie stoi lalka.

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, Ryśka, dobrze Cię widzieć bo czekam na wsparcie....

    OdpowiedzUsuń
  3. tzn, przetarłam szyby w oknie i brak pomysłu na dalszą grę....

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już jestem daleko - otworzyłam łazienkę - teraz szukam podpowiedzi do puzzli na podłodze w łazience - mam kartkę z lodów od dziewczynki - ale to mi niewiele daje

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też stoję bo nie wiem jaki kod do lustra w łazience.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie wiem, jak ustawić puzzle w lazience na podłodze - wiec nie ma mowy nawet o kodzie na lustrze- mam niby tę kartkę z lodów lalki - ale nie bardzo wiem, jak ustawić te nuty na podłodze w łazience

    OdpowiedzUsuń
  7. Ryśka - a ustawiąłs te puzzle na podłodze w łazience?

    OdpowiedzUsuń
  8. z tyłu na lalce są te kropki - czerwone i niebieska - w sumie 8 kropek - ale też nie wiem, do czego mają służyć

    OdpowiedzUsuń
  9. Już wiem jaki kod do lustra w łazience.Po włożeniu wskazówek,zegar pokazuje godzinę ale kombinowałam ,bo zegar pokazywał 16:47 i nie działało dopiero jak zmieniłam kolejność 47:16 to otworzyłam szafkę w łazience.Stamtąd mydło i chyba mydelniczka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ryśka- ja włożyłam obydwie wskazówki- ale zegar nic mi nie pokazuje - zatrzymałam się na tych puzzlach na podłodze w łazience - z tej kartki z lodów nic nie mogę wyczytać

    OdpowiedzUsuń
  11. Ilek - piszesz ,że przetarłaś szyby - ja próbowałam tym recznikiem przecierac i nic mi to nie dąło - probowałam okdrecac kran o moczyć recznik- tez nic mi to nie dalo - gram juz drugi raz- bo za pierwszym miąłm buga- nie mogłam optworzyć drziw do lazienki, pomimo,że dobrze kliakałam przyuciski - nie będe grala trzeci raz ))))

    OdpowiedzUsuń
  12. pytałam już trzy razy - jak ustawić te puzzle w łazience ? czy nikt mi nie pomoże?

    OdpowiedzUsuń
  13. jak ustawić te literki w oknie czy trzeba jakiś anagram? czy co bo nigdzie podpowiedzi nie widzę!

    OdpowiedzUsuń
  14. już Ci odpowiadam Odys
    nie potrzeba anagramować - jest to kawałek tytułu gry - NO TITLE -

    OdpowiedzUsuń
  15. Z literek układamy słowo NOTITLE tak jak tytuł gry,a zawory na kranie w łazience klikamy wg podpowiedzi z lalki tam gdzie wkładaliśmy baterie,są niebieskie i czerwone kropki,to tak klikamy zimna ,ciepła woda.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja grę wyłączyłam bo utknęłam a szyby przetarłam mokrym ręcznikiem i na każdej szybie miałam kokardki....

    OdpowiedzUsuń
  17. chodzi o szybki w oknie ,gdzie układaliśmy literki...

    OdpowiedzUsuń
  18. Z szafki za lustrem w łazience mam mydło i korek do umywalki.Zatykamy korkiem umywalkę i nalewamy wody dajemy mydło i jak się zmydli to mamy klucz do wyjścia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja wyszłam ale nie ustawiłam tych znaczków w łazience.Jak ktoś znajdzie podpowiedź do ich ustawienia to niech napisze,ja zagram później jeszcze raz bo teraz muszę znikać.

    OdpowiedzUsuń
  20. dziewczyny = nie wiem , ile razy już pytam - mam ręcznik- ale nie jest mokry - wiec nic nie moge zrobić
    prawdopodobnie włacza się wode, kiedy ustawi się puzzle na podłodze w łazience
    mama ręcznik- ale suchy - puzzli ustawić nie moge
    zegar wskazuje godzine 17:44 - nic nie mogę zrobic
    czy ktoś powie mi , jak zmoczyć ręcznik? czyli jak uruchomić wodę?

    OdpowiedzUsuń
  21. dzięki Kaju!ja dawałem odwrotnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ryśka napisała jak odkręcić wodę, trzeba uważnie czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ryśka pisze...
    Z literek układamy słowo NOTITLE tak jak tytuł gry,a zawory na kranie w łazience klikamy wg podpowiedzi z lalki tam gdzie wkładaliśmy baterie,są niebieskie i czerwone kropki,to tak klikamy zimna ,ciepła woda.
    19 grudnia 2011 15:43

    OdpowiedzUsuń
  24. dziękuję Ryśka - u mnie słabo widac kolory przy kranie - a praktycznie nie widać ich - kropki na lalce widac, ale przy kranie kolorów nie widać )))
    dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  25. a jeśli już o ścisłośc chodzi - to nie widziałam nigdzie wcześneij napisane, ze są kolory w łazience przy kranach )))) i jak uryuchomić wodę - a może jestem ociupinkę slepa i nie docyztąłam gdizeć ? Ryśka pisąła i słowie na szybie )))

    OdpowiedzUsuń
  26. a ten ostatni komentarz Ryśki minął się z moim - k

    OdpowiedzUsuń
  27. lewy -czerwony
    prawy - niebieski


    i nie ma się co zaperzać że nikt o tym nie napisał skoro np, u mnie kolory bardzo dobrze widać i do głowy by mi nie przyszło że u kogoś nie....

    OdpowiedzUsuń
  28. jeżeli nie widać u Ciebie kolorów na kranie to pewnie na lalce też nie, a tu już nikt nie pomoże bo za każdym razem jest inny układ


    natomiast nie doczytałam jak uruchomić zegar, mam jedną wskazówkę i wskazuje 12...

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam, mam klucz a nie mogę otworzyć drzwi! Czy to maja być te białe? Czy może nie znalazłam jeszcze śrubokręta, a klucz jest to drugich drzwi?

    OdpowiedzUsuń
  30. Marta , a skąd masz klucz? może to ten do biurka....

    OdpowiedzUsuń
  31. Spróbuje jeszcze raz bo widzę że Kajamira miała buga z drzwiami łazienki

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzięki Ilek :))Gram już drugi raz i znowu od razu chciałam się wpakować do drzwi, zamiast poszukać innego zamka :))Trochę się rozpędziłam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. no to faktycznie się rozpędziłaś hahaha...

    OdpowiedzUsuń
  34. ile - są dwie wskazówki - jedna w zielonym pudełku, a druga w szafie na tek listwie -0 musisz bardzo dokładnie kliknąc ,żeby ją wziąc
    potem jak już je umiescisz na zegarze - kliknij tę kropke na środku zegara - wtedy wskazówki ci się ustawią - kazdy ma inaczej chyba - bo mam dwa panele otwarte i obydwa inne

    OdpowiedzUsuń
  35. Kajamira, wielkie dzięki, widziałam że coś tam leży ale nie mogłam zabrać to pomyślałam że taka grafika....

    OdpowiedzUsuń
  36. po lewej stronie ta szafka żelazna koło łazienki gdzie kod znaleść bo skąd baterie!wskazówki do zegara?

    OdpowiedzUsuń
  37. nie wiem gdzie baterie do lalki kto podpowie?

    OdpowiedzUsuń
  38. rozumiem .że kod z zegara jest do szafki w łazience, ale czy po wpisaniu trzeba coś nacisnąć, czy sama się otworzy ? bo coś za bardzo nie chce...

    OdpowiedzUsuń
  39. baterie do lalki są w łodzi w kolorowej skrzyni, klucz do niej w odpływie wanny...

    OdpowiedzUsuń
  40. Z odpływu klucz pewnie magnesem ale trzeba go do czegoś przywiazać?

    OdpowiedzUsuń
  41. a jak wyciągnąc kluczyk z odpływu bo mam chyba magnes ale pewnie jakiś sznurek by się przydał

    OdpowiedzUsuń
  42. magnes przywiązujemy do klucza ,który zabieramy z szuflady..

    OdpowiedzUsuń
  43. wystarczyło przywiazać magnes do sznurka od kluczyka,a kluczyk zostawiłam w biurku... coś mam dzisiaj problem z tym kluczykiem :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Ilek- jak wpiszesz prawidłowo kod zegarowy w łazience- wskazówka była na tej kartce z lodów pd lalki - dolna część - tam jest pokazane , że wskazówki są odwrotnie
    - wpisz więc Twoją godzinę odwrotnie - wycofaj się - podejdź ponownie do szafki i kliknij brzeg szafki z prawej strony , mniej więcej pośrodku

    OdpowiedzUsuń
  45. Odys - kod do szafy - jest na ręce lalki - każdy ma inny

    OdpowiedzUsuń
  46. wreszcie coś znalazłam - po otwarciu białych drzwi różowy kluczem
    robimy tylko 1 krok do przodu - potem klikamy na lewej ścianie , bardzo słabo widoczny kwadratowy panel - otwieramy go śrubokrętem, najpierw zmieniając na krzyżak , następnie zapalamy światło - teraz możemy wejść dalej - to jest pokój z radiem i nutami ))) a w prawym roku jest CD

    OdpowiedzUsuń
  47. klikam wszędzie w tej łazience i nigdzie nie ma puzli na kafelkach :((Pomocy

    OdpowiedzUsuń
  48. dzięki za starania, ale nie jestem w stanie tej szafki otworzyć...

    OdpowiedzUsuń
  49. ILek spróbuj - może zle godzinę wstawiłaś> sprawdź ją dokładnie
    Marta - panel jest na podłodze w łazience, koło wanny
    już wiem - CD - wstawiamy do kompa - jest podpowiedz do panelu na podłodze w łazience - każdy ma inny - na moich 2 grach -0 jest inaczej

    OdpowiedzUsuń
  50. A ja nie jestem w stanie założyć rączki na nowy śrubokręt, koszmar jakiś

    OdpowiedzUsuń
  51. marta, układanka jest pod kratką obok wanny...

    OdpowiedzUsuń
  52. Najpierw rączka a do niej bolec śrubokręta :))Magia komentarza. I układanka się znalazła na kafekach

    OdpowiedzUsuń
  53. Kajamira, dzięki ,udało się wreszcie...

    OdpowiedzUsuń
  54. ale znaczków z płyty rozgryźć nie mogę....

    OdpowiedzUsuń
  55. ILek o jakich znaczkach z płyty - masz na myśli te znaczki z CD w kompie? siedze i myślę, nad nimi ))))

    OdpowiedzUsuń
  56. udało się , ale nie wiem gdzie jest wyjście??

    OdpowiedzUsuń
  57. o jakiej układance na kafelkach mowisz Marta?

    OdpowiedzUsuń
  58. Dzięki Ilek :)) tylko co z tą układanka zrobić, klucz do drzwi mam, drzwi otwarte ale tak sobie stoje nad układanką i zastanawiam się wyjść czy nie ? Może za tymi drzwiami jest podpowiedz do układanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Marta- czy o tych puzzlach na podłodze w łazience?- siedzę przy nich właśnie i próbuje je rozgryźć

    OdpowiedzUsuń
  60. Kajamira częśc zgadłam a część dokombinowałam...

    OdpowiedzUsuń
  61. Marta - napisałam wyżej, co masz zrobić po otwarciu drzwi - zdobędziesz płytę CD - która do kompa i podpowiedz do puzzli na podłodze w łazience- przy nich siedzę właśnie

    OdpowiedzUsuń
  62. Kajamira, o tej spod kratki ściekowej na podłodze w łazience

    OdpowiedzUsuń
  63. Marta , poczytaj komentarze Kajamiry, tam jest dobrze opisane, jak masz różowy klucz to się nie spiesz, ja mam niebieski tylko zamka do niego nie widzę....

    OdpowiedzUsuń
  64. Staram się nie czytać wszystkich opisów hurtem, żeby coś tam sama wymyślić :)Czyli miałam dobre przeczucie że za tymi drzwiami coś jeszcze jest.Ale bałam się że nie można zapisywać a nie chciało mi się trzeci raz zaczynać. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  65. ja miałam podpowiedz z kompa - myślę, ż ekażdy ma inaczej - radio ( nuta? ) - gwiazdka- CD(marchewka)-kolorowy obrazek w kwadraty ( kot ) - okno ( wstązeczki ) - pudełko zielone( w środku gwiazdki ) - tak ustawiałam - ale mi nie działa (((((

    OdpowiedzUsuń
  66. zamiast gwiazdy dałam rybę chyba

    OdpowiedzUsuń
  67. miałam jeszcze taki kwadrat i pod niego podstawiłam gwiazdę...

    OdpowiedzUsuń
  68. Marta, a jak wyszłaś? gdzie są drzwi?

    OdpowiedzUsuń
  69. ten kwadrat- to zielone pudelku- tak dałam gwiazdy
    ale mi i= nie działa - ta kartka z lodów - górna jej cześć mówi ,że zamieniamy to , co było na dyskietce -
    ja miałam na dyskietce marchew - - a mam zamianę na rybę
    czyli wstawiam tak, jak w CD i nici z tego ((((

    OdpowiedzUsuń
  70. może ja złe widze ? jako pierwsze mam taki niby prostokąt i kawałeczek nad nim też prostokąta, połączonego z nim - uznałąm, ze to radio i wstawiam nutę - może tutaj popełniam bląd?

    OdpowiedzUsuń
  71. ja pod cd na pewno dałam marchewkę....

    OdpowiedzUsuń
  72. Kajamira próbuj tak,

    nuty,ryba, marchew, kot, kokardka, gwiazda....

    OdpowiedzUsuń
  73. dzięki Ilek - zadziałało = teraz lepiej odczytałam tę kartkę - CD- pod spodem- marchew- więc zamiana CD na marchew
    natomiast ryba - pod spodem gwiazda - więc zamiana gwiazda na rybę

    OdpowiedzUsuń
  74. Kajamira , to może Ty napiszesz gdzie te drzwi wyjściowe???

    OdpowiedzUsuń
  75. a wychodzimy - klikając na szafę - potem na dziurkę od klucza i wsadzamy niebieski klucz )))))

    OdpowiedzUsuń
  76. mam na myśli tę szafę, która otwieraliśmy na kod 4 cyfrowy ))) tak w środku jest jeszcze dziurka od klucza ))))

    OdpowiedzUsuń
  77. ło matko ,a już myślałam że klaustrofobii dostanę :)))

    OdpowiedzUsuń
  78. jak zdobyć płaski śrubokręt?

    OdpowiedzUsuń
  79. płaskie śrubokręt znajduje się w zielonej skrzyneczce, która była w szafie - zmieniasz krzyżak na płaski

    OdpowiedzUsuń
  80. w takim razie, jak otworzyć zieloną skrzynkę

    OdpowiedzUsuń
  81. zieloną skrzyneczkę otwieramy umieszczając w tej dziurce śrubokręt - krzyżak - pote goi klikamy kilk arazy - wyjmujemy rączkę , a bolec wyjmyujemy cęgami

    OdpowiedzUsuń
  82. A ja nie wyszłam Ilek:))Ja zrobiłam o krok za dużo i miałam dość. Stwierdziłam że na spokojne wieczorem sobie zagram a teraz wezmę się za pracę. A widzę że jeszcze dużo gry do wyjścia zostało :))

    OdpowiedzUsuń
  83. no trochę zostało - gra jest dość długa )))
    jak widać - są dwa zakończenia
    1 - niepełne
    2 - już pełne

    OdpowiedzUsuń
  84. dzięki za pomoc, ale i tak nie mogę otworzyć szafki w łazience, dam sobie spokój

    OdpowiedzUsuń
  85. Aby otworzyć szafkę z lustrem w łazience trzeba dać na zegar 2 wskazówki.Jedna z zielonego pudełka, druga z szafy na kod.Po włożeniu wskazówek klikamy na środeczek zegara ,wtedy ustawia się godzina.Ja miałam 11:47,więc kod do łazienkowej szafki był 47:11.Po wpisaniu kodu cofamy się i klikamy po prawej stronie lustra tak mniej więcej w połowie.Warunek,dobrze odczytać godzinę na zegarze.

    OdpowiedzUsuń
  86. Dzięki dziewczyny za komentarze,bo dopiero wieczorem skończyłam porządnie grę.

    OdpowiedzUsuń
  87. ja też mam problemy z szafką, mam godzinę 12:29 (może 28, sprawdzałam obie wersje) i nic
    przesunęła mi się jedna wskazówka za kliknięciem, czy muszę ruszyć jakoś tą drugą?

    OdpowiedzUsuń
  88. już mam, to nie 12 tylko 00

    OdpowiedzUsuń
  89. miałam to samo wpisywałam 13, a to było 01 :))

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.