wtorek, 29 maja 2012

Sand Dunes Escape

Escapik

10 komentarzy:

  1. mam dwa kije klocek mozna w nim układać kolorowe kółka narazie mam dwa zielony i różowy, miałam śrubokręt ale użyłam i jest nie aktywny jeszcze mam hak i książkę...... znalazłam jeszcze podpowiedzi po lewej stronie stołu z ciastkiem, pod blaszką gdzie odkręciliśmy śrubkę na ścianie i w książce.......... a i jeszcze pociągłam za wajchę ale nic się nie stało...

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo mam coś jak klikniemy w widoku z szufladami na półke po prawej stronie zobaczymy czerwony przycisk wtedy w widoku z zegarkiem na scienie pojawi się podpowiedź jak ułożyć te kółka....

    OdpowiedzUsuń
  3. znalazłam jeszcze podpowiedzi (znaki) w widoku z kwiatkami na półce trzeba kliknąć u góry po prawej....

    OdpowiedzUsuń
  4. jak mamy zbliżenie na różową skrzynkę po kliknięciu nad miejscem na wpisanie kodu pokazują się nam symbole w tekście na dole ekranu gry (pierwsze cztery) szukamy odpowiadających im cyfr znalezionych po pokoju czyli 1584..... w pudełku chyba opakowania kremów....

    OdpowiedzUsuń
  5. z tyłu na opakowaniach cyfry w ksiażce po krzaczkowemu:
    ser
    +
    truskawka
    +
    tu jest znaczek odpowiadający znalezionej w pokoju 4

    więc 126 + 126 + 4 = 256

    i to jest kod do panelu pod obrazkiem mam młotek

    OdpowiedzUsuń
  6. młotkiem zbiłam słoik na stoliku mam kółko żółte... jeszcze dwa...

    OdpowiedzUsuń
  7. młotkiem wybiłam kij z lewej szuflady w szufladzie niebieskie kółko...

    OdpowiedzUsuń
  8. teraz mogłam złączyć kije razem i włożyć hak otworzyłam klapę w suficie.....pociągłam za wajche zjechały schody...

    OdpowiedzUsuń
  9. na górze ostatnie czerwone kółko....aby ruszyć się z miejsca trzeba drabinę schowac....włożyłam do pudełka według podpowiedzi na ścianie...w pudełku karta do ciastka na stole..

    OdpowiedzUsuń
  10. w ciastku klikamy w przycisku według kolorów opakowań w różowym pudełku....

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.