wtorek, 29 maja 2012

WoodDoo School: Lesson 3

przygodówka od DooDoo



24 komentarze:

  1. zebrałam trochę rzeczy .... aby wejść do domku gdzie samochód należy walnąć w niego książką. W kwiatku między drzwiami kombinerki. Drabinę postawiłam w sklepie nad kamerą i przecięłam czerwony kabel , wylądowałam za kratkami .

    OdpowiedzUsuń
  2. po lewej za kratami leży pilnik którymi przecinamy pręt (należy bardzo szybko przesuwać myszką po środkowym pręcie).

    OdpowiedzUsuń
  3. przy sklepie w krzakach leży łom a na dachu drewienko. Dmuchawce bardzo powoli należy przesunąć w stronę wazonu .

    OdpowiedzUsuń
  4. kod do prawych drzwi w teatrze to chyba lustrzane odbicie (tak mi się wydaje) ale jeszcze go nie rozszyfrowałam :\ bo zaczęło mi mulić i na tym właśnie skończyłam hihi .... Kabelki w kamerze przecięłam chyba biały, żółty i różowy ...

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli chodzi o przecinanie kabelków -0 to przecinamy te, gdzie są błędy -jest literka F - zamiast R- od red, więc kabel czerwony, następnie kabel zielony - green - ma 5 literek, a nie 3 , oraz kabel błękitny - cyan ma 4 literki a nie dwie
    poniżej wstawiam screen

    jak ciąć kable

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśli chodzi o kod do prawych drzwi - to dzielimy je kreską na pół i widać wyrażnie - należy obrócić o 90 stopni w prawo- ja miałam 3591
    kod do prawych drzwi

    OdpowiedzUsuń
  7. ile trzeba złapać liści w koszyk ? i o co chodzi w kodzie do lewych drzwi ?

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedy złapiemy 10 liści stawiamy koszyk z boku tak żeby niepożądana rzecz do niego nie wleciała i możemy opuścić lokację strzałką w dół :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. w moim przypadku kabelki to żółty, biały i różowy.........

    OdpowiedzUsuń
  11. i "ukradłam" pare rzeczy ze sklepu............

    OdpowiedzUsuń
  12. oo matko ale sie namordowałam z łapaniem tych liści ...... hihihi

    OdpowiedzUsuń
  13. po ułożeniu układanki na ladzie u krawca klikamy na niego materiałem i dostajemy sukienkę.......

    OdpowiedzUsuń
  14. manekin postawiłam obok sowy włożyłam mu sukienkę i dodałam książkę......

    OdpowiedzUsuń
  15. kod do lewych drzwi:
    szukamy w kołach w wewnętrznej i zewnętrznej częsci kolejności kolorów (idąc w prawo) czer, ziel, żółty, nieb (jest ich 4) a którą z cyfr i przy którym kolorze to patrzymy jaki kolor jest w kółku zewnętrznym po lewej i po prawej stronie a w wewnętrznym u góry i u dołu ...mój kod to 7561

    OdpowiedzUsuń
  16. po wejściu wzięłam kartkę z lustra, mysz i ostatnią szyszkę... pająka na pajęczynę klikamy na obrazek i zabieramy perukę...

    OdpowiedzUsuń
  17. no i próbowałam coś kombinować z mapą i gra mi się zacięła.... :\\\\\\\\

    OdpowiedzUsuń
  18. zaznaczyłam krzyżyk według podpowiedzi z mapy na dole kilofem uderzyłam w to miejsce z widokiem z górami..... tam labirynt....

    OdpowiedzUsuń
  19. myszką doszłam do skarbu ........w item kluczem otworzyłam mam naszyjnik.....włożyłam manekinowi.....

    OdpowiedzUsuń
  20. jeśli chodzi o przemianę chleba w zboże to przy tablicy na kartce mamy ciąg cyfr (w moim przypadku)
    1,2,3,2,1,2,?,4,2,?,2,3,?
    czyli kolejno maja miejsca;
    1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13
    zamieniamy na cyfry rzymskie czyli:
    I,II,III,IV,V,VI,VII,VIII,IX,X,XI,XII,XIII

    i poprostu na karce są policzone rzymskie symbole przy I jest jeden symbol ale przy III trzy symbole lub przy XI dwa symbole teraz wystaczy poszukać naszych cyfr rzymskich czyli miejsca '?' u mnie to 7,10,13 czyli rzymskie VII,X,XIII a symboli w nich jest 3,1,4 tak trzeba ułożyć składniki im odpowiadające w garnku ...garnkiem klikamy w item na chleb mamy zboże....jako kolejny ostatni składnik

    OdpowiedzUsuń
  21. na karce przemiany manekina w kobietę mam;
    272 829 303 13?
    itd......

    jeżeli złączymy je parami wyjdzie nam ciąg cyfr:
    27 28 29 30 31 32czyli tu ostatnia brakująca cyfra to 2 robimy tak samo samo z każdym z rzędów i mamy ilość składników do przemiany...


    a mi znowu się gra zawiesiła ...... :/

    OdpowiedzUsuń
  22. zamieniłam w końcu manekina w kobietę mam C+....

    OdpowiedzUsuń
  23. z jej kieszeni zabrałam kartę dałam łosiowi mogłam wziąść książki niebieskie.... zamieniłam kobietę w manekina dałam te książki znów zamieniłam w kobietę teraz mam A

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.