sobota, 30 czerwca 2012

Anime Lab Escape

escapik od Games2Rule



8 komentarzy:

  1. Ależ zrobiłam mieszaninki/ nawet witaminizowane- pomidory/ wszystko do trzech kraników, włączyłam machinę i...sruu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam pomarańczową, zieloną i białą miksturę, pomidory i jakieś naczynie do którego trzeba coś włożyć czy wlać i stoję

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłam fioletową i łyżkę, wreszcie udało mi się wlać dwie do naczynia i zamieszać, znów stoję

    OdpowiedzUsuń
  4. między łyżką a drabiną/ nad dziewczyną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klucz w biblioteczce niedaleko drabiny.

      Usuń
  5. Gra dość klikata, ale fajna. Nie obstawiałam przemiany szczura w... ale w królewicza raczej :D

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.