czwartek, 28 czerwca 2012

Deadly Cave Escape

gra od 123bee.com


24 komentarze:

  1. Brr...ciemno i zimno, trzeba by coś rozpalić! Tylko w jakim języku przemówić do tego przystojniaka?

    OdpowiedzUsuń
  2. biegam po tej jaskini i już sama zamieniam się w dzikusa. Może poczekam, aż jaskiniowiec zaśnie? Nic go nie rusza: nawet łaskotałam go pod stopami. Nieczuły jakiś!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mu dałam pająka, pająk go ugryzł, dzikus zrobił sie niebieski i padł, zabrałam mu patyk i linę, zrobiłam dzidę, tą dzidą ucięłam coś nad krokodylami i stoję

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo to trochę go lubię- przypomina mi mojego profesora od filozofii,tylko na co mu ta śrubka?

    OdpowiedzUsuń
  5. Też go chciałam poczęstować pająkiem, ale robal ani drgnie...

    OdpowiedzUsuń
  6. o mam na kłodzie było coś jak rączka od procy, tym otworzyłam kratę jaszczurce, ta pobiła się z wężem i dały mi diament, potem już poleciało

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpaliłam grę jeszcze raz - jak zdjąć pająka, bryśko?

    OdpowiedzUsuń
  8. ja na niego kliknęłam i mi wskoczył do item

    OdpowiedzUsuń
  9. chociaż czekaj odpalę jeszcze raz bo nie jestem pewna czy nie klikałam go czymś

    OdpowiedzUsuń
  10. No tak, przez pająka i bryśkę zginie niewinna dziecina...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już nawet zdejmuję go na czas- i nic.

    OdpowiedzUsuń
  12. hahaha, no nie wiem co jeszcze mogę poradzić mi bez problemu wskakuje

    OdpowiedzUsuń
  13. Może jestem za niska/ 164/?

    OdpowiedzUsuń
  14. odpalam jeszcze raz

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic z tego poszarpałam pająkowi cała sieć, może pożycz mi pająka na chwilę?

    OdpowiedzUsuń
  16. nie za niska nie jesteś ja 158, a dosięgłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak sobie myślę, że może ten Twój pająk- to był ten ostatni w jaskini, więc dla mnie już zabrakło. Przyjdę innym razem do jaskini, wtedy może i mi się uda. Dzięki za dobre chęci.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też nie mogę wziąć pająka i nie wiem gdzie dać to zapalone łuczywo.

    OdpowiedzUsuń
  19. Już mam , Luczywo trzeba dać po prawej stronie w jaskini i dopiero wtedy wziąc pająka,

    OdpowiedzUsuń
  20. beciak- kocham cię, nie dogadałyśmy się z bryśką w kwestii pochodni, teraz- dzięki tobie- po kilku godzinach,ruszam dalej

    OdpowiedzUsuń
  21. czy tym kluczem można coś otworzyć?

    OdpowiedzUsuń
  22. i został mi kamienny nóż

    OdpowiedzUsuń
  23. już wiem: trzeba wyciąć jaskiniowcowi kawałek sukmany i dopiero wtedy uwolnić się!!

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.