czwartek, 28 czerwca 2012

Roommates

Gra escape


7 komentarzy:

  1. rozgryzłam bertę i stoję nie mam pomysłu na kod

    OdpowiedzUsuń
  2. kod do biurka z lamp. Kształt stojaków daje kolejność

    OdpowiedzUsuń
  3. pod poduszką wpisujemy kod ze znalezionych cyfr. Np. w pokoju Berthy jest cyfra 9
    Kolory stanów są z kart

    OdpowiedzUsuń
  4. Znalezione kartki z literami układamy na biurku tak by odjęte litery dały nowe znaczenie.
    CLOCK - C = LOCK itd

    OdpowiedzUsuń
  5. Kod do zielonej skrzynki z kostki Rubika
    koniec :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nacka ,idziesz jak burza. tylko dzięki tobie przeszłam, a i tak mi się styki paliły.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna gra nie znam ang. i przeszłam jedynie sprawdzałam w translatorze oczy hazel=piwne

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.