poniedziałek, 30 lipca 2012

13 Worms

Gra Point and Click


3 komentarze:

  1. Lena:
    Dobry dzień :)
    Hmm niby prosta gra a nie mogę w jednej planszy znaleźć tego robala, tam gdzie kury siedzą na grzędach ...mogę klikać i klikać i robal nie chce wyjść

    OdpowiedzUsuń
  2. Lena:
    Ojej ta gra to nie jest dla osób o słabych nerwach, twórcy chyba jakiś żart sobie zrobili, bo trzeba 500x klikać w jedno miejsce ,żeby w końcu robal wyszedł- z tymi kurczakami to domyślałam się ,że robal jest w belce na górze po prawej stronie, bo tam się wióry sypały i klikałam tam i klikałam i klikałam... aż w końcu sobie pomyślałam mam w d... tą grę i ją wyłączam - to wtedy robal wyszedł. Ech jeśli następna plansza będzie taka sama to już nie będę dalej grała ja jednak nie jestem cierpliwą osobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tom
    to jakieś nieporozumienie,szkoda, bo ładna grafika, niezła muzyczka... ale gra na nic nie reaguje

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.