niedziela, 29 lipca 2012

Gate Escape 1

gra escape od Gatamari



17 komentarzy:

  1. zacięłam się - zdobyłam ten drugi szpikulec w kształcie stożka - widać jakieś kolorowe linie i na razie , nie wiem , co dalej

    OdpowiedzUsuń
  2. jak na razie- to zamieniłam te szpikulce i ten okrągły wsadziłam do tej maszynerii z przyciskami - zobaczę, co z tego wyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  3. już mam - miałam z tym kłopot - zaraz opisze
    widać te kolory w podłodze w głębi widać 8
    należy zagrać nuty na tej maszynerii, gdzie wsadzaliśmy ten szpikulec
    ale kolejność jest na podstawie tych kolorów

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem jak wystukać te kolory, pozliczałam, ale nic to nie daje. Czy trzeba zaczynać od 8?

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem co robię źle. Włożyłam róg, naciskam na klawisze od lewej do prawej: 25653148 i róg tylko psytnął treflem

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie to samo, próbowałam wystukiwać także od końca, ale nici z tego

    OdpowiedzUsuń
  7. no dobrze, ciężarki trzeba zważyć

    OdpowiedzUsuń
  8. czerwony=1,niebieski=2, żółty=4, zielony=5

    OdpowiedzUsuń
  9. nadal mi nie wychodzi :\ Anonimowy sprawdź mnie może gdzieś się pomyliłam a nie widzię błędu :\ teraz po zważeniu wychodzi mi 54637218 zrobiłam w 2 strony i nadal tylko psst

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka to głupia gra

    OdpowiedzUsuń
  11. jeśli czerwony 1 - najlżejszy - a znajduje się na 7 pozycji - tuż przed 8 w tym pryzmacie- to należy wystukać najpierw 7 ( oznacza czerwony ciężarek ) , następny jest 2( niebieski ma 2 ) jest na 6 miejscu, czyli drugi klawisz to 6, potem mamy 3( to 2+1 - czyli klawisz 4 ( czerwony 1 + niebieski 2 )

    OdpowiedzUsuń
  12. klikałam tak :\ 76421358 i w drugą stronę i nadal pst

    OdpowiedzUsuń
  13. wstawiam screen do klikania tych klawiszy - może on ułatwi ))) namęczyłam się z tym również sporo )))
    jak klikać klawisze

    OdpowiedzUsuń
  14. klikałaś dobrze Nacka
    czy zmieniłaś ten rodzaj szpikulca? należało wyjąć z obrazu ten okrągły , wstawić w formie piramidki - a do tuby przy tych klawiszach, tam gdzie wypływa powietrze - wstawić ten okrągły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no oczywiście, tamten by nie wszedł :D nie wiem może jakąś zawiechę gra złapała :\

      Usuń
  15. zagrałam od nowa i teraz zadziałało :) jednak jakis błąd

    OdpowiedzUsuń
  16. Gra nieźle ryje beret. Gratulacje dla no-life'ów którzy ją przeszli :)

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.