wtorek, 31 lipca 2012

Rusty Key

Gra Escape


16 komentarzy:

  1. całkiem fajna ale krótka :)
    Napis na ścianie to podpowiedź do kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ją zamknęłam - miałam rusty key, przekrojoną cytrynę i nic już więcej nie mogłam zrobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaju połóż klucz w tej rynience skąd go wzięłaś i zalej sokiem

      Usuń
  3. Lena:
    Witam :)
    Też utknęłam , mam klucz , szklankę z wodą i nasionko ,myślałam ,że do tego wazonu trzeba je wsadzić, ale nie chce tam łobuz wejść - stąd moje pytanie, jakim sposobem zasadziliście cytrynę?

    OdpowiedzUsuń
  4. już CI odpowiadam Lena- za tymi kwitkami z prawej strony jest łopatka - nabierałam ziemię i przenosiłam do wazonu - chyba ze 3 razy , potem wsadziłam ziarenko kawy i podlałam woda - wyrosła roślinka - na końcu miała cytrynę

    OdpowiedzUsuń
  5. trzeba policzyć listki z rośliny. Od najmniejszych do nawiększych i to jest kod do szuflady. Ziemię nabieramy tak długo aż będzie wychodzić z wazonu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lena:
    Dzięki Kaju :) to już wiem czemu nie mogłam posadzić ziarenka, bo łopatki nie miałam, a dokładnie z ziemią chodzi się 4 x :)
    I dziekuje Nacka, bo potem właśnie utknęłam na kodzie i miałam właśnie pisać skąd jest- teraz jestem na etapie moczenia klucza w soku, ale coś za pierwszym razem się nie wyczyścił to czekam dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lena:
    o proszę napisałam komentarz i w tym czasie kluczyk się oczyścił i wyszłam sobie. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Lena zrób tradycyjną rundę dookoła pokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja nie mogłam nic już więcej zrobić - miałam połowę cytryny i zardzewiały klucz i na tym moja gra się skończyła - pewnie znowu miałam buga - ale drugi raz już nie zagram w tę grę

    OdpowiedzUsuń
  10. Lena:
    Hmm Kaja a dałaś szklanke pustą pod tą maszynkę do wyciskania? Bo wtedy można już wykorzystać tą połówkę cytryny i robi się sok , w którym później czyści się klucz na tej rynience koło zlewu ,co pisała Nacka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kaja też mialam problem z wyczyszczeniem klucza co polożylam ga w tej rynience i chcialam kliknąć na niego sikiem w szklance to mi wracal do itemu a to trzeba kliknąc na rynienkę ale nie bezpośrednio na klucz tylko obok klucza.....

    OdpowiedzUsuń
  13. a skąd wziąć szklankę?

    OdpowiedzUsuń
  14. już mam ,wreszcie zoriętowałam się...

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.