piątek, 27 lipca 2012

Sneaky's Sea Escape

gra escape autorstwa Selfdefiant



8 komentarzy:

  1. trochę się go naszukałam więc powiem
    niebieski klucz jest w C na bocznej ramie obrazu

    OdpowiedzUsuń
  2. podpowiedź do pudełka w L z panelu w C.
    W pudełku nad kodem widzimy x10, czyli kod ma być dziesięciokrotnie mniejszy. Patrzymy na nazwy pomieszczeń w panelu w C i układamy je alfabetycznie, pamiętając jednocześnie aby każdą liczbę podzielić przez 10. Powstanie nam 5-cio cyfrowy kod do pudełka.
    W pudełku żółty gem

    OdpowiedzUsuń
  3. zoo
    jak wyjść z pierwszego pokoju?

    OdpowiedzUsuń
  4. zoo
    czy ktoś mi pomoże? nie wiem jak wyjść z pokoju z TV.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najpierw kliknij na telewizor, w pasku z tekstem na dole zobaczysz numer kanału
      potem w łazience na kartce masz wzór. Niestety liczby się zmieniają. Od numeru kanału odejmuj liczbę z kartki i wpisz wynik w panel, potem naciśnij E

      Usuń
  5. Anonimie - mówisz na samym początku ? na starcie ?
    ja miałam na TV - 45
    na kartce -3
    wiec odjęła kanały - dostałam 36 - taki kod wprowadziłam

    OdpowiedzUsuń
  6. sorry - wskoczyła palcówka )))
    na TV miałam 45
    na kartce -9
    wiec => 45-9=36

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.