czwartek, 26 lipca 2012

The Legend of the Sea Monster

 gra escape autorstwa Abroy



7 komentarzy:

  1. Lena:
    Dzień dobry:)
    Chyba ta gra jest dla mnie za trudna, rozwiązałam tylko sudoku, ustawienie światła i puzzle, a resztę nie wiem, na ścianie niby jakaś podpowiedz jest z figurami :trójkąt,kwadrat, koło na różne strony to ustawiałam i nie wyszło, to samo z kolorami ja to jakaś zaciemniona jestem bo nie wiem jak wpaść na rozwiązanie- napis START też nie wiem jak na to patrzeć... :/

    OdpowiedzUsuń
  2. na Start- tam startujesz - i patrzysz ile jest obrazów na każdej ścianie - to jest kod numeryczny

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli chodzi o te kolorowe kulki - patrzysz , jak są rozłożone na tych 3 klockach z dziurami
    wstawiam screena
    kolorowe kulki

    OdpowiedzUsuń
  4. Lena:
    Dzięki Kajamira ,jednak nie zwróciłam na to uwagi z tej strony :) a przy okazji oświeciło mnie z figurami, zauważyłam ,że mają inne odcienie zieleni ..:) To teraz przechodzę do kolorów , może też mnie oświeci :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Lena:
    ... na kulki też bym nie wpadła ja myślałam ,że trzeba całe je zapełnić a tu tylko wybrane miejsca, dziękuję za pomoc Kaju :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wstawiam jeszcze screena do figur geometrycznych - mają różne odcienie zieleni
    figury geometryczne

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.