wtorek, 28 sierpnia 2012

Out House Escape

gra escape od Games 2 World



10 komentarzy:

  1. mam łopate, szpachelkę, konewkę z której zabrałam koło czy tam wieczko i pokrętło z szafy...

    OdpowiedzUsuń
  2. tym pokrętłem zbiłam szybkę w zegarze kawałek zabrałam (z podłogi) i obciełam kawałek obrusa....

    OdpowiedzUsuń
  3. z lampki ściągłam abażur położyłam tam kawałek obrusa i rozpalił się ogień.... zabrałam to


    w widoku z szafą na suficie wiatrak jedna z kropek na nim to zapałka odpaliłam ją o d ognia w item....

    OdpowiedzUsuń
  4. zapaliłam lampę naftową przy suficie pojawiła się cyfra 4...

    OdpowiedzUsuń
  5. nic więcej nie mogę podpalić zapałką....

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo mam podpaliłam tą na szafce tylko trzeba zapałkę dać od góry a ja klikałam w środek :) jest 8....

    OdpowiedzUsuń
  7. według tych cyfr ustawiamy zegar mam diament i klucz do sejfu skąd młotek i kran...

    młotka użyłam na krześle a na ścianie szpachelki tam rura zamontowałam kran nalałam wody do konewki przykryłam wieczkiem...

    wodę wlałam do czerwonego wazonu... z kwiatów mam diament

    OdpowiedzUsuń
  8. w widoku na świecę po prawej widać szafkę z czerwonym wazonem młotkiem uderzamy w środkową szufladę po jej prawej tam torba....

    jej zawartość wsypujemy do kominka i podpalamy zapałką... potem używamy łopaty i mamy kolejny diament...

    OdpowiedzUsuń
  9. łopatą (nie zbliżając widoku) walnęłam w szafę pająk wskoczył na pajęczynę mogłam go zabrać...wrzuciłam go do rybki mam kolejny diament...

    OdpowiedzUsuń
  10. diamenty włożyłam do panelu po lewej od drzwi... kolejność kolorów z czterech książek na półce...

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.