piątek, 31 sierpnia 2012

Primary Escape

gra escape



7 komentarzy:

  1. Gra ktoś? Utknęłam :\ mam konwenter do klucza i nie mam pojęcia jaki kod użyć :\ kartkę z 15 cyframi i 9 cyfr z niebieskiego stojaka? Na skrzynce z zielonymi przyciskami znaki >< ale to mi nie pomaga :\ za dużo cyfr :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja patrzę na niebieski stojak i widzę tylko dwie cyfry :/, ślepota kompletna

    OdpowiedzUsuń
  3. Już wiem, z ciągu 15 cyfr należy wybrać tylko 4 które spełniają warunek znaków mniejszości i większości :)

    Ana na stojaku od góry: 714, 529, 863

    OdpowiedzUsuń
  4. klawiatura przyjmuje tylko 4 cyfry, pytanie które

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ana tylko 4 kolejne cyfry spełniaja ten warunek

      Usuń
  5. A ja musze na trochę zniknąć, mam spotkanie, przyjeżdża dawno nie widziana przyjaciółka.
    Miłego dzionka i zabawy :))pa

    OdpowiedzUsuń
  6. Kod do drzwi jest z symboli po włączeniu fioletowego światła (2645) ale trzeba go zastosować według niebieskich cyfr.

    OdpowiedzUsuń

Witam
Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam serdecznie.